والپیپر ویندوز 10 از نور ساخته شده است

والپیپر ویندوز 10 از نور ساخته شده است

مانند روال سابق مایکروسافت که برای هر کدام از ویندوزهایش والپیپرهای اختصاصی طراحی می کرد،در ویندوز 10 نیز شاهد والپیپرتازه ای که به نوعی نماد این ویندوز محسوب می شود خواهیم بود. مایکروسافت برای ویندوز 8 ،والپیپری با طرح گل بابونه و برای ویندوز ،7 ویستا شفق قطبی را انتخاب کرده بود.

 
tmp2aa1a715-92db-445a-86b7-7ba1b4cec669
 

به طور پیشفرض در ویندوز 10 مانند ویندوز 7 از همان لوگوی ویندوز استفاده خواهد شد.البته این لوگو دقیقا همان لوگوی قدیمی نخواهد بود.
مایکروسافت طراحی لوگوی جدید خود را در استودیویی در سان فرنسیکو انجام داده است و این لوگو به صورتی است که از آن نور ساطع می شود و جلوه ی خاصی دارد.
این شرکت برای ساخت این لوگو از تکنیک های خاصی به نام  camera mapping استفاده کرده است.
این تکنیک یک تکنیک هوشمندانه است،که اجازه می دهد شما یک تصویر ثابت را سه بعدی کنید.این تکنیک یکی از تکنیک های به روز است که در جلوه های ویژه ی فیلم ها و تبلیغات تلویزیونی استفاده می شود.
بنابراین با استفاده از این تکنیک مایکروسافت پیش از پیش لوگوی خود را به صورت قدرتمند به کاربران ویندوز 10 خود نشان می دهد.
این لوگو به صورتی طراحی شده است که لوگوی اصلی ویندوز یعنی همان پنجره ی معروف تاریک و مبهم است و با نورهایی که توسط آن ساطع می شود ،شکل کلی لوگو نمایان می شود. تم کلی این طراحی تیره است و فضای جالبی را به وجود آورده اما طبق آنچه در تیزر معرفی این والپیپر دیده شده به خوبی حرکات ان تنظیم نشده است و احتمالا بر روی دکستاپ نمایش هیجان انگیز و خاصی نخواهد داشت.
به هر حال باز هم باید دید که محصول نهایی تا چه حد می تواند چشم گیر باشد و نظرات کاربران را جلب کند.برای دیدن این والپیپر باید  تا 29 جولای صبر کرد،زمانی که ویندوز 10 ارائه می شود.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر