چگونه در صورت فراموشی گذرواژه و یا الگو قفل گوشی اندروید را باز کنیم؟

چگونه در صورت فراموشی گذرواژه و یا الگو قفل گوشی اندروید را باز کنیم؟

چگونه در صورت فراموشی گذرواژه و یا الگو قفل گوشی اندروید را باز کنیم؟

خیلی پیش می آید که الگو و یا گذرواژه گوشی اندروید خود را فراموش کنیم و نتوانیم آن را باز کنیم. راه حل هایی برای این مشکل وجود دارد که می توان از طریق آن ها قفل گوشی اندروید را باز کرد.استفاده از قفل صفحه برای جلوگیری از استفاده های نامطلوب از گوشی بسیار پر کاربرد و مفهید است. اندروید راه های زیادی برای جلوگیری از دسترسی دیگران به گوشی ما در اختیارمان قرار می دهد که شامل الگو، پین، گذرواژه و غیره می شود. اما اگر خودتان نتوانید از گوشی خود استفاده کنید چه؟ در اینجا به شما آموزش می دهیم که اگر با دسترسی به گوشی و یا تبلت اندروید خود به مشکل برخوردید و پین، گذرواژه و یا الگو قفل خود را فراموش کردید چه کار کنید.


چگونه قفل صفحه را بشکنیم؟!
1-    5 بار الگو خود را اشتباه وارد کنید. بار پنجم، پیغامی به شما داده می شود که باید 30 ثانیه پیش از این که بتوانید دوباره تلاش کنید صبر کنید. روی دکمه ‘Next’ ضربه بزنید. دکمه ای در زیر شبکه الگو ها می بینید که نوشته است " ‘Forgot Pattern". روی آن ضربه بزنید.

Unlock Android phone 1


2-    سپس، گزینه ای می بینید که به شما این امکان را می دهد که گوشی خود را طریق پاسخ به سوال امنیتی که در ابتدا تنظیم کرده اید باز کنید، و یا می توانید اطلاعات حساب کاربری گوگل خود را وارد کنید.

Unlock Android phone 2


3-    اگر از سوال امنیتی استفاده می کنید، پاسخ به سوال را وارد کنید و دستگاه شما باز می شود. در غیر این صورت از گزینه حساب کاربری گوگل استفاده کنید و روی  ‘Next’ کلیک کنید. حال، نام کاربری و گذرواژه حساب کاربری گوگل خود را وارد کنید و گزینه ‘Sign in’ را بزنید.


4-    وقتی که به سوال امنیتی پاسخ دادید و یا حساب کاربری گوگل خود را وارد کردید، به شما اجازه داده می شود که قفل امنیتی جدید خود ، مانند پین کد، الگو و گذرواژه را وارد کنید. گزینه امنیتی که ترجیح می دهید را انتخاب کنید و گذرواژه و یا الگو جدید خود را وارد کنید.


5-    حال می توانید از قفل امنیتی جدید خود برای بازکردن قفل گوشی استفاده کنید.

به اضافه الگو قفل، این روش همچنین برای پین و گذرواژه نیز پاسخ گو است. اگر اطلاعات حساب کاربری گوگل خود را بدانید مشکلی برای شما پیش نمی آید، اما اگر آن ها را فراموش کنید باید ریست کارخانه ای بکنید تا بتوانید قفل گوشی و یا تبلت اندروید خود را باز کنید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر