سامسونگ از شلوارهای هوشمند خود رونمایی کرد !

سامسونگ از شلوارهای هوشمند خود رونمایی کرد !

این شلوارها به اتصال وای فلای مجهز هستند !!!!!!

بله اشتباه نخوانده اید . سامسونگ اخیرا از شلوارهای هوشمند خود رونمایی کرده است . به گفته سازنده کره ای نام این شلوارها اینترنت شلوارهای رنج فشن " Internet of Trousers Fashion Range " می باشد . هر کدام از این شلوارهای جالب به قابلیت های خاصی مجهز هستند !


سامسونگ اعلام کرده است که این شلوارهای در سبک های معاصر و خاصی به بازار می آیند و با هر سبک زندگی سازگاری دارند . شلوارهای سامسونگ ترکیبی از جدید ترین مد و آخرین فناوری عرضه شده می باشند . این شلوارها به مدول های تراشه ای آرتیک اسمارتر فشن ( ARTIK Smarter Fashion) مجهز شده اند تا بتوانند با نرم افزار اسمارتر فابریک کر (Smarter Fabric Care) ارتباط برقرار کنند . یکی از ویژگی های برجسته اینترنت شلوار ، قابلیت وای فلای (Wi-Fly) بکار رفته در این شلوارها می باشد . در صورتی که ظاهر شلوار مشکلی داشته باشد این ویژگی با ارسال پیغام به گوشی شخص وی را نسبت به مشکلات ظاهری شلوار مطلع می سازد .

زیست پردازشگر به کار رفته در این شلوارها اطلاعات بیولوژیکی بدن شخص نظیر ضربان قلب و میزان تعریق بدن را حس می کند . زمانی که پردازشگر این شاخص ها را در حد بحرانی تشخیص دهد ، کاربر را مطلع می سازد که خود را آرام کند و یا دمای بدن خود را کاهش دهد . سازنده کره ای اسم این قابلیت را Keep-Your-Pants-On Mode گذاشته است . یکی از دیگر قابلیت های این شلوارها ویژگی فریج لاک ( Fridge Lock ) می باشد . این قابلیت افزایش فشار و تنش در اطراف کمر را حس می کند . زمانی که فریج لاک تشخیص می دهد که میزان بالایی از فشار در اطراف کمر وجود دارد از پرخوری کردن افراد جلوگیری می کند .

سامسونگ اعلام کرده که در نظر دارد دامنه همکاری در تولید اکوسیستم محصولات اسمارتر فشن خود را با شرکت های دیگر نیز گسترش دهد از این رو در آینده نزدیک می توانیم شاهد عرضه محصولات مشابه بیشتری باشیم . شرکت آرتیک گفته است که می خواهد با همکاری سازنده کره ای فناوری دیجیتال را به پوشاک نیز منتقل کند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

هادی یدالهی

جمعه, 20 فروردین 1395

خیلی جالب بود

پاسخ

ثبت نظر