نرم افزار Boost+ اچ تی سی عملکرد هر دستگاه اندرویدی را ارتقاء می دهد !

نرم افزار Boost+ اچ تی سی عملکرد هر دستگاه اندرویدی را ارتقاء می دهد !

این نرم افزار از تاریخ 14 آوریل ( 26 فروردین ماه ) وارد پلی استور می شود !

اچ تی سی امروز یک همایش برگذار کرد . در این همایش علاوه بر گوشی پرچم دار اچ تی سی 10 محصولات دیگری نیز با برند اچ تی سی در معرض عموم قرار گرفتند . یکی از این محصولات نرم افزار اچ تی سی بوست پلاس (HTC Boost+) می باشد که برای بهینه سازی و روان کردن عملکرد دستگاه های اندروید طراحی شده است .

بله درست است . نرم افزار عرضه شده همه دستگاه های اندروید را که حداقل به پلت فرم اندروید 5 لولی پاپ مجهز هستند ، پشتیبانی می کند . 

یکی از کاربردهای ویژه بوست پلاس به ارتقاء حافظه های گوشی های موبایل مرتبط می شود .  مانند بیشتر نرم افزارهای مشابه بوست پلاس هم می تواند اطلاعات غیر ضروری موجود در حافظه داخلی دستگاه را پاک کند . این اطلاعات فایل های کش ، فایل های موقتی ، فایل های نصب نرم افزار ها و حتی فایل های دنبال کننده تبلیغات را شامل می شود . این نرم افزار همچنین به یک ویژگی با نام اسمارت بوست (smart boost) مجهز شده است که حافظه RAM را آزاد می کند تا عملکرد دستگاه ارتقاء یابد . 

متاسفانه همه شواهد موجود از این امر حکایت می کنند که نرم افزارهای پاک کننده  RAM عملکرد کلی دستگاه های اندروید را ارتقاء نمی دهد به همین دلیل باید صبر کرد تا بعد از عرضه بوست پلاس و تست شدن نرم افزار در دنیای واقعی تاثیرات این نرم افزار و نحوه عملکرد آن مشخص گردد .

علی رغم ویژگی های مرتبط با پاک کردن RAM ، بوست پلاس قابلیت هایی را نیز برای ارتقاء حریم شخصی و مدیریت نرم افزارهای دستگاه در اختیار کاربر می گذارد . به طور مثال این نرم افزار می تواند با استفاده از رمزهای تعیین شده توسط کاربر و یا اسکنر اثر انگشت دسترسی به برخی از اپلیکیشن ها را محدود سازد از این طریق هیچ شخصی به جز کاربر به برخی از فایل های اطلاعاتی نظیر فایل های رسانه ای موجود در حافظه دستگاه دسترسی ندارد .

بوست پلاس زمانی که نرم افزار خاصی مورد استفاده قرار نمی گیرد کاربر را مطلع می سازد از این طریق کاربر می تواند حافظه دستگاه خود را مدیریت کند . خصوصیت منحصر به فرد دیگر نرم افزار جدید اچ تی سی داشبورد آن می باشد که اطلاعات موجود بر روی فضای حافظه قابل دسترس و همچنین میزان ظرفیت در حال استفاده RAM دستگاه را نشان می دهد . 

همان طور که پیش تر گفته شد این نرم افزار همه دستگاه های اندروید را پشتیبانی می کند و از تاریخ چهاردهم آوریل وارد پلی استور می شود .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر