مدل Surface Hub مایکروسافت در ماه سپتامبر عرضه می شود

مدل Surface Hub مایکروسافت  در ماه سپتامبر عرضه می شود


پیش سفارش ها برای کامپیوتر لمسی 4K و همچنین مدل کوچکترش به قیمت $6,999 از ماه جولای شروع می شود. مایکروسافت امیدوار است قیمت بالای این دستگاه در مقابله با توانایی های آن در کاهش جلسات اداری مشقت ، قیمت آن را توجیه کند.
اگر شکی وجود داشت که کامپیوترهای Surface Hub واقعاً برای کسب و کارهای کلان هستند، این قیمت درخواستی شک را از بین می برد.

مایکروسافت قیمت $19,999 را برای کامپیوتر 84 اینچی 4k، Surface Hub مطالبه کرده است. برای کسب و کارهایی با بودجه کمتر هم، نسخه 55 اینچی با صفحه نمایش 1080p به قیمت $6,999 را ارائه کرده است. پیش سفارش ها از یکم جولای آغاز خواهند شد و هر دو مدل هم در ماه سپتامبر و با ویندوز 10 آماده می شوند.

کامپیوتر بزرگ لمسی، دیواری به چه درد می خورد؟ جدای از اجرای همه اپلیکیشن های ویندوز، در این کامپیوتر، مایکروسافت دستگاهی برای همه امور اداری طراحی کرده است. این دستگاه دو قلم فشاری دارد و وقتی فرد، قلم را از جلد چرمی مغناطیسی بیرون می آورد، صفحه وایتبرد در OneNote روشن می شود. صفحه لمسی 100 لمسی دارد، در نتیجه چندین نفر با هم می توانند با نمایشگر کار کنند.

این کامپیوتر ابزارهای ساده ای برای کنفرانس از راه دور هم دارد. دو دوربین با زاویه دید عریض 1080p برای گرفتن نمای تمام اتاق کنفرانس دارد و سنسورهای دقیقی نیز دارد که درمی یابند چه کسی در اتاق حاضر است و کجا باید میکروفن ها قرار گیرند. هرچه بر وایتبرد نوشته شود، همزمان در صفحه های کامپیوتر کارکنان هم نمایش داده می شود و آنها هم با کمک مایکروسافت می توانند مطالب صفحه نمایش خودشان را روی Surface Hub بفرستند.

طبق مشخصات فنی، کامپیوتر Surface Hub دارای پردازنده های نسل چهارم Inter Core (i5 برای مدل کوچکتر و i7 برای بزرگتر)، گرافیک های Intel HD 4600 یا NVIDIA Quadro K2200، حافظه نیمه هادی 128GB، حافظه رم 8GB، چهار پورت USB (USB3.0 برای دو تا از آنها)، بلوتوث 4.0، وای فای 802.11n و اترنت گیگابایتی است. مدل کوچکتر به وزن 105 پوند است، اما مدل بزرگتر بیش از 280 پوند وزن دارد.

مایکروسافت این کامپیوتر را به صورت انحصاری توسط توزیع کننده های عمده سخت افزاری شرکت در 24 بازار به فروش می گذارد. اما لازم نیست کسب و کار خیلی بزرگی داشته باشید تا آن را بررسی کنید

دلیل اهمیت این کامپیوتر: مایکروسافت تنها شرکت سازنده کامپیوترهای لمسی بزرگ برای شرکت ها نیست. مثلاً شرکت InFocus سالهاست که دستگاه های مشابهی برای MondoPad و خطوط BigTouch تولید می کند و در خیلی از موارد قیمت خرید کمتری دارند. تفاوتشان با کامپیوتر Surface Hub، توجه این کامپیوتر به همکاری است، اتحاد سخت افزار و نرم افزار که دیگر شرکت ها قادر به رقابت با آن نخواهند بود. تحقق این وعده کاهش جلسات مشقت بار اداری، ارزش هزینه ای کمی بیشتر را دارد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر