نحوه ساخت میانبر دسکتاپ در ویندوز

نحوه ساخت میانبر دسکتاپ در ویندوز

با ساختن میانبر در ویندوز می توانید به اپلیکیشن ها و فایل های خود دسترسی سریع داشته باشید. اگر کاربر جدید ویندوز هستید و هنوز کار کردن با آن را خوب بلد نیستید، این مقاله می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

در حالی که کاربران حرفه ای ویندوز دوست دارند که همه چیز را شخصی سازی کنند و task manager یا مدیریت وظایف خود را با برنامه ای قوی تر عوض کنند، خیلی ها هستند که هنوز نمی دانند چطور باید از وظایف ساده ویندوز استفاده کنند. 
اگر کاربر جدید ویندوز هستید و یا هنوز در حال یادگیری نحوه استفاده از کامپیوتر هستید، در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه از هرجا در ویندوز میانبر دسکتاپ بسازید. 
برای ساخت میانبر یک برنامه یا فایل روی دسکتاپ ،با استفاده از ویندوز اکسپلورر آن را پیدا کنید و روی فایل کلیک راست کنید. در منو پاپ-آپ، گزینه Send to و سپس Desktop (create shortcut) را انتخاب کنید. با این کار یک میانبر از فایل انتخاب شده روی دسکتاپ ایجاد می شود. 
اگر می خواهید که دسکتاپ مرتبی داشته باشید و آیکون های زیادی روی آن نباشند، می توانید از منو کلیک راست گزینه  Create shortcut را انتخاب کنید. این کار میانبر را در جای فایل اصلی قرار می دهد، اطمینان یابید که آن را در جایی به درد بخور و قابل دسترسی گذاشته اید ( مانند منو شروع  یا نوار وظیفه). 
وقتی که میانبر خود را ساختید، می توانید روی آن کلیک راست کرده و گزینه Rename را انتخاب کنید تا نام آن را تغییر دهید.
میانبر ها با شما این امکان را می دهند تا به هر فایل و برنامه ای که می خواهید خیلی سریع دسترسی داشته باشید. اگر کار کردن با آن ها را یاد بگیرید می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر