مقایسه دوربین گلکسی S7 و ال‌جی G5؛ دو رقیب بزرگ روبه‌روی یکدیگر

مقایسه دوربین گلکسی S7 و ال‌جی G5؛ دو رقیب بزرگ روبه‌روی یکدیگر

کدام گوشی دوربین بهتری دارد؟ این سوالی است که بیشتر اوقات پرسیده می‌شود و به همین علت هر از گاهی مقایسه‌ای بین دوربین گوشی‌های رده بالا صورت می‌گیرد، به خصوص زمانی که کمپانی‌های بزرگ اسمارت فون‌های جدیدی معرفی می‌کنند.

در چند سال گذشته دوربین گوشی‌های هوشمند آنقدر پیشرفت داشته‌اند که پاسخگوی نیاز بیشتر کاربران باشند و حتی عکاسان بسیاری از گوشی خود به عنوان یک دوربین کاملا حرفه ای استفاده می کنند!( احتمالا خبرهایی با موضوع ضبط فیلم سینمایی و یا تصویر برداری یک عروسی با گوشی هوشمند را شنیده‌اید!)

چند هفته قبل مقایسه‌ای بین دوربین گلکسی اس 7 و آیفون 6 اس ترتیب دادیم و در آن سامسونگ با فاصله‌ی زیادی اپل را پشت سر گذاشت. حال که رقیب کره‌ای این کمپانی، یعنی ال جی پرچمدار متفاوت 2016 خود را روانه بازار کرده، قطعا این سوال باز هم پرسیده می‌شود که دوربین ال جی G5 بهتر است یا گلکسی S7؟! در حقیقت نمی‌توان به این سوال جواب واضحی داد و ما پاسخ این سوال را به شما خواهیم سپرد. کافی است به تصاویر گرفته شده توسط دوربین این دو گوشی نگاهی بیاندازید و تصاویر بهتر را انتخاب کنید. در انتها به یاد داشته باشید نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید!

تصویر از گلکسی اس7

 

 

تصویر از ال جی جی 5

 

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر