امکان برقراری گفتگوی صوتی گروهی با ۵۰ نفر در فیس‌بوک مسنجر

امکان برقراری گفتگوی صوتی گروهی با ۵۰ نفر در فیس‌بوک مسنجر

اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر، یکی از پیام‌رسان‌های محبوب است که رشد بسیار خوبی را از سال ۲۰۱۵ تاکنون نسبت به پیام‌رسان‌های دیگر داشته است. کاربران از طریق این پیام‌رسان امکان ارسال پیام‌ و محتوا و برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی را دارند.

در اوایل ماه آوریل فیس‌بوک مسنجر به پیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال رسید. با توجه به روندی که فیس‌بوک مسنجر در تعداد کابران فعال دارد، قطع به‌زودی جز اپلیکیشن‌های قدرتمند و مطرح پیام رسان خواهد شد.

فیس‌بوک در تلاش است که با افزودن قابلیت‌های کاربردی، توجه کاربران بیشتری را به پیام‌رسان خود جلب کند. یکی از قابلیت‌های جدیدی که فیس‌بوک از آن برای مسنجر خود رونمایی کرده است، امکان برقراری مکالمات صوتی با ۵۰ نفر است. این قابلیت به‌زودی در اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر در اندروید و iOS رونمایی می‌شود. پس از افزوده شدن این قابلیت در اپلیکیشن مسنجر، در چت‌ گروهی در بالا سمت راست، آیکون قابلیت امکان مکالمه گروهی تاسقف ۵۰ هزار نفر اضافه شده است.

تا پیش از این در اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر تنها امکان برقراری تماس‌های صوتی به صورت دو نفره بود، اما اکنون در نسخه جدید این اپلیکیشن شما می‌توانید به صورت گروهی با ۵۰ نفر مکالمه صوتی داشته باشید. این قابلیت تنها برای مکالمات صوتی اضافه شده است و مکالمات ویدیویی تنها به صورت دو نفره امکان‌پذیر است. به‌زودی منتظر به‌روزرسانی جدید فیس‌بوک مسنجر برای استفاده از این قابلیت باشید.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر