چگونه روی ساعت هوشمند موزیک ذخیره و پخش کنیم؟

چگونه روی ساعت هوشمند موزیک ذخیره و پخش کنیم؟

گوگل در به روز رسانی جدید خود قابلیتی به سیستم عامل اندروید ور اضافه کرده است که توسط آن می توانید روی ساعت هوشمند خود موزیک ذخیره کرده و به آن گوش دهید.

گوگل اخیرا اندروید ور را ارتقا بخشیده است، این به روز رسانی امکان ذخیره و پخش موزیک روی گوشی هوشمند را برای کاربران فراهم می کند. می توانید به طورمستقیم آهنگ ها را روی ساعت هوشمند ذخیره کنید و با استفاده از هدفون بلوتوثی آن ها را اجرا کنید. این قابلیت جدید اندروید بسیار پر کاربرد است، به خصوص اگر بخواهید در هنگام دویدن یا ورزش کردن در باشگاه موزیک گوش دهید ولی گوشی خود را همراه خود نبرید. به این صورت می توانید با استفاده از اندروید ور روی ساعت هوشمند خود موزیک گوش دهید. 


الزامات 
•    آخرین نسخه سیستم عامل اندروید ور روی دستگاه شما نصب است. نسخه کنونی 4.4W.2 می باشد ( برای یافتن نسخه اندروید ور خود به ettings -> About بروید). 
•    آخرین نسخه اپلیکیشن  Google Play Music را روی گوشی اندروید خود داشته باشید. 
•    همچنین به هدفون بلوتوثی نیز نیاز دارید. 

چگونه اندروید ور را برای ذخیره و پخش موزیک به طور مستقیم از روی ساعت تنظیم کنیم
اول، بلوتوث را روی گوشی هوشمند خود روشن کنید و آن را به ساعت هوشمند متصل کنید. پس از آن که ساعت خود را با گوشی جفت کردید، اپلیکیشن ‘Play Music’ را روی دستگاه اندروید خود باز کنید و به  ‘Settings’ بروید، سپس گزینه ‘Download to Android Wear’ را تیک دار کنید. 


اگر موزیکی دارید که روی دستگاه شما ذخیره شده باشد، به طور خودکار به ساعت شما منتقل می شود. اگر ندارید، می توانید از آرشیو و یا گوگل پلی استور موزیک دانلود کنید. می توانید با این روش موزیک ها را دانلود کنید: یک پلی لیست ، موزیک و یا یک آلبوم کامل را باز کنید و روی آیکون منو سه نقطه ضربه بزنید. سپس گزینه  ‘Download’ را انتخاب کنید. با توجه به حجم آهنگ هایی که دانلود می کنید ممکن است این پروسه چندین دقیقه به طول انجامد. 


وقتی که دانلود کامل شد، به ساعت هوشمند و هدفون بلوتوثی خود نیاز پیدا می کنید. برای این کار، صفحه ساعت خود را لمس کنید، و به ‘Settings’ بروید، سپس ‘Bluetooth devices’ را انتخاب کنید. ساعت خودش هدفون شما را پیدا می کند ( که باید آن را روشن کرده باشید)،  باید نام headphones را ، وقتی که روی صفحه گوشی شما دیده شد لمس کنید. 


برای پخش موزیک، دوباره صفحه را لمس کنید و وارد منو شوید، گزینه " ... Start" را بیابید و آن را لمس کنید، سپس گزینه  ‘Play Music’ را انتخاب کنید. موزیکی که دانلود کرده اید را با یک دکمه “Play” خواهید دید. آن را لمس کنید و موزیک گوش کنید. وقتی که موزیک پخش می شود، می توانید صفحه را از راست به چپ بکشید تا به گزینه های بازپخش و میزان صدا دسترسی داشته باشید. 
برای پاک کردن آهنگ ها از ساعت، باید ساعت خود را به گوشی متصل کنید، اپلیکیشن ‘Play Music’ را باز کنید و گزینه  ‘Settings’ را بیابید. تیک  ‘Download to Android Wear’ را بردارید و موزیک شما از روی ساعت هوشمند حذف خواهد شد. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

pahiro

یک‌شنبه, 03 اسفند 1399

پیدا نمیکنم موزیک پلیر رو
کجا دانلود کنم

پاسخ

ثبت نظر