6 نرم افزار اندروید و iOS برای افزایش راندمان اینستاگرام !

6 نرم افزار اندروید و iOS برای افزایش راندمان اینستاگرام !

کاربران پایبند به اینستاگرام ، همه می دانند که شما از نرم افزار مورد علاقه خود برای به اشتراک گذاشتن سریع تصاویر به صورت روزانه استفاده می کنید اما باید بدانید که نرم افزارهای دیگری نیز برای انجام دادن بهتر این کار وجود دارد . سازندگانی که مانند شما به اینستاگرام پایبند هستند اخیرا مجموعه ای از نرم افزارها را ارائه کرده اند که تجربه استفاده از اینستاگرام را در کنار عملکرد این سرویس دیجیتالی برای شما بهبود می بخشند .

در این نوشتار به معرفی 6 نرم افزار پرداخته شده است که زندگی را برای کاربران اینستاگرام بهتر و طولانی تر می کند . این نرم افزارها دسترسی همه جانبه به دیگر کاربران اینستاگرام را برای شما فراهم می سازند . همه این نرم افزارها پلت فرم های اندروید و iOS را پشتیبانی می کنند .

اینستگ اند اینستاتگ ( Instag and Instatag )

اینستگ ( سمت چپ ) برای اندروید و اینستاتگ ( سمت راست ، قیمت 0.99 دلار ) برای iOS ، دو نرم افزار متفاوت می باشند که کار یکسانی را انجام می دهند . این نرم افزارها کاربران را قادر می سازند تا هش تگ های محبوب و مرتبط را برای تصاویر اینستاگرام پیدا کنند . استفاده از تگ های مناسب باعث می شود که کاربران اینستاگرام راحت تر بتوانند تصاویر به اشتراک گذاشته شده را پیدا کنند و در اختیار دیگر کاربران قرار دهند . زمانی که هش تگ های مناسب را در این دو نرم افزار یافتید ، آن ها را کپی کنید ، اینستاگرام خود را اجرا نمایید و سپس هش تگ ها را در مکان مناسب قرار دهید .

لی آوت (  Layout )

اگر که می خواهید تصاویر خود را به یک طرح چند زمینه ای مبدل سازید ، اینستاگرام یک نرم افزار رسمی برای این کار در اختیار شما قرار می دهد . این نرم افزار لی آوت نام دارد و شما را قادر می سازد تا تصاویر خود را قبل از به اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی در یک طرح بندی زیبا و جذاب قرار دهید . برای استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند از اسنپ شات های تصاویر گالری خود استفاده کنند و یا یک تصویر آماده را به نرم افزار منتقل سازند . استفاده از لی آوت بسیار ساده است به این نحو که کاربر تنها باید ابتدا طرح پیش ساخته مورد علاقه خود را انتخاب و ویرایش سازد و سپس آن را با تصاویر مورد نظر خود پر سازد . در لی آوت کاربر می تواند علاوه بر تغییر دادن سایز تصاویر و تغییر دادن میزان بزرگ نمایی آن ها ، به سلیقه خود طرح ها را ویرایش کند و با ضربه زدن بر روی تصاویر ، کشیدن و رها کردن آن ها را جایگزین سازد . اینستاگرام گفته است که استفاده از لی آوت فعالیتی جالب و خلاقانه برای کاربران می باشد . 

لیدر ( Later  )

اگر که به دنبال راهی ساده به منظور تعیین یک برنامه زمانی انتشار خودکار برای پست های اینستاگرام هستید ، لیدر نرم افزار مورد نظر شماست . لیدر یک نرم افزار ساده ولی هوشمند می باشد که کاربر را قادر می سازد تا قبل از به اشتراک گذاری پست های جدید آن ها را ترتیب بندی و بررسی کند . با استفاده از این نرم افزار کاربر می تواند بسته به نوع فعالیتی که در نظر دارد ، تصاویر مورد علاقه خود را از رایانه و یا گوشی همراه مستقیما آپلود سازد . لیدر همچنین امکان استفاده از چند حساب اینستاگرام و مدیریت کردن چند پروفایل توسط چند کاربر را نیز فراهم می سازد . این نرم افزار علاوه بر این امکان دنبال کردن طرفداران و گذاشتن پست بر روی فایل های آن ها را نیز برای شما فراهم می سازد .

گرب ( Grab )

در صورتی که از نرم افزار اینستاگرام خسته شده اید می توانید از گرب استفاده کنید که بر مبنای عاملیت های قدیمی اینستاگرام ساخته شده است و تجربه استفاده تقریبا مشابهی را در اختیار شما قرار می دهد . با گرب می توانید قسمت های مختلفی از یک پست ویدئویی را تماشا کنید ، هش تگ ها و کاربران متعددی را جست و جو نمایید ، پست ها را در طرح های متفاوت مرور کنید و همچنین پست های دیگران را با دوستان خود در پلت فرم های پیام رسانی و اجتماعی به اشتراک بگذارید . گرب کاربردهای مفید بسیاری دارد که مدیریت کردن چند اکانت اینستاگرام ، اضافه سازی کاربران محبوب به بوک مارک ها (bookmark) و دانلود همزمان عکس و یا فیلم تنها تعدادی از آن ها می باشد . 

اینستا مسیج ( InstaMessage )

اینستا مسیج یک کلاینت چت برای کاربران اینستاگرام است که شما را قادر می سازد تا با کاربران مورد نظر خود تماس بگیرید و با آن ها یک مکالمه خصوصی داشته باشید . این نرم افزار همچنین امکان بررسی پروفایل ها و گرفتن تماس های فوری ، یافتن کاربران مشهور و یا قرار دادن یک کاربر در Block List ( به منظور قطع کردن پیام های او ) را برای شما فراهم می سازد . اینستا مسیج مستقیما به اکانت اینستاگرام شما متصل می شود از این رو برای استفاده از آن نیازی به ثبت نام مجدد نیست . 

اینستا ریپست (  InstaRepost )

اگر که می خواهید به راحتی یک پست مجدد بگذارید بهتر است که از اینستا ریپست استفاده کنید . این نرم افزار قدیمی ترین اپلیکیشن اینستاگرام می باشد که برای انجام چنین کارهایی ساخته شده است و هنوز کاربرد دارد . با استفاده از اینستا ریپست به راحتی می توانید روی تصاویر و فیلم های خود پست بگذارید . این نرم افزار قدیمی مطلبی را بر روی دیگر شبکه های اجتماعی پست نمی گذارد و اطلاعات مورد نیاز برای وارد شدن به اکانت را نیز ذخیره نمی کند از این رو امنیت بالایی دارد . اینستا ریپست از پروتکل امنیتی اینستاگرام استفاده می کند به همین دلیل امنیت بالایی را برای کاربران به ارمغان می آورد . با استفاده از این نرم افزار شما همچنین می توانید مطالب مورد نظر خود را برای کاربرانی که اینستاگرام ندارند ، در نرم افزارهای پیام رسان دیگر نیز به اشتراک بگذارید .

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر