Nintendo عرضه بازی های Fire Emblem و Animal Crossing را برای موبایل تایید کرد !

Nintendo عرضه بازی های Fire Emblem و Animal Crossing را برای موبایل تایید کرد !

میتومو (Miitomo ) ، اولین نرم افزار نینتندو که برای گوشی های هوشمند عرضه شد ، موفقیت های بزرگی را برای این شرکت به دنبال داشت اگرچه که باید به این نکته اشاره کرد که توانایی های میتومو بیشتر از قابلیت های یک نرم افزار واسط می باشد . آنچه که کاربران از نینتندو می خواهند عرضه بازی های این سازنده برای پلت فرم های گوشی های هوشمند می باشد که البته نینتندو نیز به این درخواست پاسخ مثبت نشان داده است .

نینتندو در توییتر خود اعلام کرده که دو بازی فایر امبلم و انیمال کراسینگ را به زودی برای دستگاه های هوشمند عرضه می کند که البته منظور از دستگاه های هوشمند گوشی ها و تبلت های دارای پلت فرم های اندروید و iOS می باشد . خبر خوب این است که این پست را Nintendo America گذاشته زیرا اسم نینتندو اغلب کشور ژاپن را در ذهن تداعی می کند . 

عبارتی که در این پست کنجکاوی همگان را برانگیخته است این می باشد که گفته شده " به زودی نرم افزارهای بیشتری از نینتندو عرضه می شود . " در حال حاضر نمی توان این جمله را تفسیر کرد اما با توجه به نام هایی مانند فایر امبلم و انیمال کراسینگ می توان گفت که کاربران به زودی علاوه بر نرم افزار بازی های بیشتری را از طرف این سازنده برای گوشی های خود دریافت می کنند .

نینتندو می تواند انیمال کراسینگ را به راحتی به صورت یک بازی موبایل عرضه کند اما این قضیه در مورد فایر امبلم کمی دشوار است زیرا این بازی ویژگی های مختلفی را در خود دارد . این بازی ها می توانند تجربه استفاده از سیستم هایی نظیر نینتندو 3DS را در گوشی های هوشمند برای کاربران به ارمغان بیاورند .

هنوز هیچ حرفی در مورد زمان عرضه این دو بازی برای گوشی های هوشمند زده نشده است ، از این رو کاربران باید همچنان منتظر عرضه نسخه های بروزرسانی شده این بازی ها باشند .

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر