نسخه نهایی اینستاگرام برای ویندوز 10 موبایل بالاخره عرضه شد

نسخه نهایی اینستاگرام برای ویندوز 10 موبایل بالاخره عرضه شد

پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایلِ مایکروسافت هر چقدر هم که کامل و کارآمد باشد باز هم یک ضعف بسیار بزرگ دارد و در حال حاضر اپلیکشن‌های زیادی در این پلتفرم غیبت دارند، اینستاگرام نیز در گروه همین اپلیکیشن‌ها قرار داشت که که از قرار معلوم نسخه نهایی اینستاگرام به ویندوز ۱۰ موبایل راه پیدا کرده است.

  به نقل از فارنت ، کاربران ویندوزی گوشی های هوشمند همراه به خوبی می‌دانند که نسخه اینستاگرام ویندوزفون حدود ۲.۵ سال پیش معرفی شد و از آن زمان تاکنون دست نخورده باقی مانده و توسعه‌دهندگان اقدام به آپدیت این اپلیکیشن پر طرفدار نکرده‌اند. در نهایت امروز باخبر شدیم که کابران ویندوز ۱۰ موبایل نیز از این پس قادر هستند از تجربه جدید اینستاگرام بر روی گوشی ویندوزی خود بهره بگیرند.

 

همان‌‌گونه که اشاره شد نسخه اینستاگرامی که پیش از این برای ویندوزفون معرفی شده بود حدود ۲.۵ سال عمر دارد و از امکانات جدید اپلیکیشن اینستاگرام بی‌بهره مانده بود، کاربران این نسخه قادر به آپلود ویدئو نبودند و همین امر باعث شده بود تا از اپلیکیشن‌های جانبی که برای اینستاگرام از جانب سایر توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری ساخته شده بود استفاده کنند.

 

به هر ترتیب باید گفت خوشبختانه هر چه بود گذشت و رنج و محنت کاربران گوشی‌های ویندوزی اینستاگرام با این نسخه آپدیت جدید به پایان رسید چرا کاربران که از این پس قادر هستند ویدئوهای خود را به راحتی در ویندوز ۱۰ موبایل آپلود کنند. در نسخه قبلی اینستاگرام ویندوزفون کاربران همچنین امکان دسترسی مستقیم به پیام‌ها را نداشتند که این نقص نیز در آپدیت اینستاگرام نسخه ویندوز ۱۰ موبایل بر طرف شده است. ناگفته نماند که این نسخه جدید از لحاظ امکانات با اپلیکیشن اینستاگرام نسخه اندروید و iOS برابری می‌کند. لازم به ذکر است که کاربران در این نسخه جدید ویژگی انتخاب حساب‌های کاربری مختلف بدون اینکه از یک حساب خارج شوند را نیز دارند.

 

البته این نکته را همچنین در نظر داشته باشید که این اپلیکیشن برای ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شده است و با این حساب اگر گوشی شما از نسخه‌های پایین‌تر ویندوز بهره می‌گیرد چاره‌ای به جز آپدیت به نسخه جدید نخواهید داشت.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر