احتمال استفاده از USB Type-C در گلکسی نوت 6 قوت گرفت

احتمال استفاده از USB Type-C در گلکسی نوت 6 قوت گرفت

جی اس ام: درمیان شایعاتی که در مورد Galaxy Note 6 به گوش می‌رسد، این طور عنوان شده که سامسونگ قرار است این گوشی را به پورت USB Type-C مجهز کند تا اولین گوشی هوشمند این شرکت باشد که از این رابط جدید بهره می‌برد.

   

در هفته‌های منتهی به کنفرانس رونمایی از Galaxy S7 و Galaxy S7 edge سامسونگ، شایعه شده بود که ا   ین دو گوشی جدید به رابط جدید USB Type-C مجهزند، اما در زمان معرفی دیدیم که رابط microUSB همچنان سر جای خودش قرار داد و سامسونگ تغییری در این بخش از پرچمداران خود ایجاد نکرده است.

در گزارش تازه منتشرشده در وبسایت SamMobile این طور آمده است که کره‌ای‌ها در نظر دارند Galaxy Note 6 را مجهز به رابط USB Type-C کنند تا اولین دستگاه سامسونگ باشد که از این رابط جدید بهره می‌برد.

در حال حاضر تعداد گوشی‌هایی که از USB Type-C استفاده می‌کنند به کمتر از انگشتان یک دست می‌رسد، اما با پیوستن سامسونگ، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌ تلفن همراه، به این گروه می‌توان امیدوار بود که در آینده نزدیک در دستگاه‌های بیشتری شاهد USB Type-C باشیم.

پیش‌بینی می‌شود که Galaxy Note 6 از دو نوع پردازنده اگزینوس 8890 و اسنپدراگون 823، دوربین 12 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت حافظه رم و ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردار باشد و در نمایشگاه IFA 2016 از آن رونمایی شود.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر