هفت چیز که باید در مورد Apple Music بدانید

هفت چیز که باید در مورد Apple Music بدانید


شرکت اپل، هر بار با ارائه¬ی محصولات و خدمات خود شگفتی¬های بسیاری را برای مردم سراسر دنیا همراه آورده¬است. این بار نیز با ارائه¬ی سرویسی در دنیای موسیقی، سعی در رقابت با محصولات بزرگ دنیا دارد. پیش از این ماه، شرکت اپل، خبر از طرحی برای عرضه¬ی Apple Music داد. دنیای موسیقی در حال حاضر خوب ولی سردرگم کننده است و این کافی است تا با این طرح شرکت اپل آشنا شوید.


Apple Music برنامه¬ای است که به زودی وارد بازار خواهد شد و متعهد می¬شود که تمام آهنگ¬های شما را در یک مکان قرار دهد. در این برنامه جریان موسیقی به صورت برجسته نشان داده خواهد شد، همانطور که رادیوی زنده¬ی اینترنتی و شبکه¬های اجتماعی به طرفداران موسیقی فرصت می¬دهند تا با هنرمندان خود ارتباط برقرار کنید.
نمی¬توان گفت که این برنامه¬ی نرم¬افزاری دقیقا چه تاثیری بر روی دنیای موسیقی خواهد گذاشت. در هر صورت، در اینجا هفت موضوع است که پیش از آغاز به کار این سرویس بهتر است بدانید.


1.    Apple Music تعداد زیادی آهنگ در اختیار دارد. 

این سرویس هر نوع از موسیقی را در iTunes Store در اختیار خواهد داشت، هرچیزی که شما در سی¬دی ها به دنبال آن بودید. این برنامه می¬تواند هر موسیقی را بنابر درخواست شما و با یک اشاره¬ی انگشت در اختیار شما بگذارد، در حدود 30 میلیون آهنگ!

2.    Apple Music در حال حاضر با دستگاه¬های خانگی کار نمی¬کند.

بسیاری از مردم برای استفاده از این نرم¬افزار برروی دستگاه¬های خانگی خود شگفت زده هستند ولی در حال حاضر Apple music تنها برروی استفاده¬کنندگان از موبایل تمرکز کرده¬است، البته نمی¬توان گفت که حمایت از دستگاه¬های خانگی به این نرم¬افزار افزوده نخواهد شد. در واقع، در حال حاضر Case Tunes برای حمایت از سیستم¬های موسیقی دستگاه¬های خانگی، خدمات خود را اعلام کرده¬است.


3.    نرم¬افزار Siri بهترین را می¬شناسد.

دستیار صوت دیجیتال ممکن است که بهترین موسیقی تایلندی را نشناسد ولی مطمئنا با استفاده از آن می¬توانید بهترین موسیقی¬ها را پیدا کنید. اگر از این نرم¬افزار بخواهید که بهترین آهنگ سال 1994 را پخش کند، او این کار را انجام خواهد داد؛ حال ممکن است این انتخاب به نظر شما خوب باشد یا نه!

4.    Beats1 جایگزین رادیوی iTunes خواهد شد.

Beats1 Apple Music یک رادیوی زنده است که در هفت روز هفته و بیست و چهار ساعت روز پخش می¬شود. این رادیو در هر جایی موجود خواهد بود در حالیکه موسیقی آن از نیویورک، لس آنجلس و لندن است. برنامه¬های این رادیو شامل آهنگ¬های بسیار، و هم¬چنین مصاحبه¬ها و اخبار موسیقی می¬شود. این شرکت تمام احتیاجات موسیقی شما را برپایه شناخت و اعتماد Zane Lowe، Ebro Darden  و Julie Adengua برآورده می¬کند. اگر شما موسیقی¬های انتخاب شده را دوست نداشته باشید، می¬توانید رادیوی خود را بر مبنای هنرمند، موسیقی یا آلبوم مورد علاقه¬ی خود تنظیم کنید.

5.    شنوندگان، در حال حاضر، محدود می¬شوند.

در حال حاضر Apple Music برروی دستگاه¬های Mac، ios و کامپیوترهای شخصی قابل استفاده خواهد بود ول برای کاربران اندروید و Apple TV موجود نمی¬باشد ولی این شرکت قول داده¬است که در پاییز  هر دو را نیز حمایت کند.

6.    Apple Music رایگان نیست.

اگرچه اپل یک نسخه¬ی رایگان سه ماهه را در اختیار کاربران قرار می¬دهد ولی بعد از آن در هر ماه 9.99 دلار هزینه خواهد داشت. یک طرح خانوادگی برای شش نفر نیز موجود است که هزینه¬ی آن، ماهانه 14.99 دلار می¬شود. (برای استفاده از طرح خانوادگی احتیاج به iCloud Family Sharing خواهید داشت، بنابراین شما نمی¬توانید با فردی که در سمت دیگر دنیاست، از این طرح استفاده کنید.)

7.    افراد واقعی مشارکت می¬کنند.

در نرم¬افزار Siri و تکنولوژی¬های دیگر اپل، اپل به شما می¬گوید که انسان¬های واقعی در این پروژه درگیر می¬شوند. هنرمندان با شنوندگان خود از طریق صفحه¬ی هنرمند که شامل ویدئو، عکس¬ها، کلیپ¬های پشت صحنه می¬شود؛¬ ارتباط برقرار خواهند کرد. همچنین این شرکت از افراد به صورت زنده دعوت می¬کند تا موسیقی اجرا کنند. تصور کنید!

Apple Music  در سی ژوئن 2015، به صورت رسمی در صد کشور دنیا عرضه می¬شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر