پنج اپلیکیشن برتر رایگان تورنت برای اندروید

پنج اپلیکیشن برتر رایگان تورنت برای اندروید

تورنت یکی از بهترین راه ها برای دانلود فایل های حجیم است. بسیاری از ما از آن ها روی کامپیوترهای دسکتاپ خود از آن ها استفاده می کنیم، اما اپلیکیشن های تورنت برای اندروید نیز موجود می باشند. در این مقاله پنج تا از بهترین اپلیکیشن های رایگان تورنت معرفی شده اند.

تورنت نوعی به اشتراک گذاری فایل است که می تواند فایل های حجیم را از اینترنت دانلود کند. خود تورنت هیچ اطلاعاتی در مورد محتوای فایل ندارد، بلکه فقط اطلاعات در زمینه مکان فایل مورد نظر دارد. سیستم تورنت به این صورت کار می کند که فایل مورد نظر را به تکه های کوچک اطلاعات تقسیم می کند. به این روش کاربران می توانند به راحتی فایل های بزرگ را دانلود کنند. 
برای دانلود یک فایل تورنت به تورنت کلاینت نیاز دارید، که یک نرم افزاری است که می توانند به شبکه ای که فایل های مرتبط به تورنت در آن به اشتراک گذاشته شده اند دسترسی داشته باشد. اگر یک دستگاه اندروید دارید، اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند فایل های تورنت را به طور مستقیم از طریق گوشی خود دانلود کند. 
در اینجا پنج تا از بهترین اپلیکیشن های تورنت برای اندروید را به شما معرفی می کنیم. 

1-    BitTorrent ( بیت تورنت) 
بیت تورنت قطعا پر استفاده ترین تورنت کلاینت برای دانلود فایل های روی کامپیوتر دستکتاپ است، و حال برای اندروید نیز موجود می باشد. استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است و طراحی بسیار زیبا و خوبی دارد. می توانید هر فایل تورنتی را جست و جو کنید و به طور مستقیم آن را روی دستگاه اندروید خود دانلود کنید. 
این اپلیکیشن همچنین یک پخش کننده صوتی دارد که به شما اجازه می دهد به طور مستقیم از طریق اپلیکیشن به محتوای صوتی دسترسی داشته باشید. شما می توانید انتخاب کنید که فایل های تورنت را کجا دانلود کنید، در نتیجه حتی اگر فایل شما بزرگ است، می توانید آن را روی کارت میکرو اس دی ذخیره کنید. 
این اپلیکیشن کاملا رایگان است و هیچ محدودیت سرعت و یا اندازه برای دانلود ندارد. همچنین فقط حالت وای فایل را پشتیبانی می کند. 

2-    Flud ( فلود) – دانلود گر تورنت 
فلود یکی از کلاینت های بیت تورنت جدید برای اندروید است که خیلی زود به دلیل رابط خوب، سریع و ساده خود به یکی از پرطرفدار ترین ها تبدیل شده است. 
درست مانند بیشتر تورنت کلاینت های دسکتاپ، فلود به شما اجازه می دهد تا اولویت های خود را برای دانلود تنظیم کنید تا به شما کمک کند که اول فایل های مهم را بگیرید. همچنین آن ها را به صورت متوالی دانلود می کند به این معنی که در هر زمان فقط یک فایل را دانلود می کند. فلود همچنین RSS را پشتیبانی می کند همچنین به صورت خودکار آیکون های RSS جدید را، در صورت شناسایی، دانلود می کند. 

3-    µTorrent ( مو تورنت) 
مو تورنت یکی دیگر از کلاینت های بیت تورنت معروف برای کامپیوتر است. این اپلیکیشن با سرعت و اندازه های دانلود نامحدود، اشتراک RSS، حالت فقط وای فای و جست و جوی تورنت می آید. می توانید به راحتی فایل های تورنت را برای محتوایی که می خواهید بیابید و آن ها را درجا دانلود کنید. 
نسخه جدید مو تورنت قابلیت های جدید زیادی مانند ذخیره روی کارت اس دی، یک پخش کننده صوتی برای پخش دانلود ها از طریق اپلیکیشن، آرشیو رسانه و غیره اضافه کرده است. 

4-    tTorrent Lite ( تی تورنت لایت) 
تی تورنت یکی از بهترین اپلیکیشن های تورنت برای اندروید است. این اپلیکیشن قابلیت های زیادی مانند دانلود چند تورنت، پشتیبانی پروکسی (SOCKS, HTTP) ، حالت فقط وای فای، پشتیبانی فیلتر IP و غیره را دارد. همچنین با مرورگر وب همخوان است که باعث می شود بتوانید فایل های تورنت خود را راحت تر دانلود کنید. 

5-    aTorrent ( آ تورنت)
آ تورنت یک کلاینت بیت تورنت P2P محلی برای اندروید است. یک جعبه دیالوگ جست و جوی تورنت دارد که می توانید از طریق آن فایل های تورنت خود را جست و جو کنید. همچنین می توانید وقتی که باتری شما کم است دانلود های خود را متوقف کنید. 
این اپلیکیشن لینک های مگنت و چند دانلود موازی را پشتیبانی می کند. پروتوکل های پشتیبانی شده شامل BitTorrent P2P, DHT, Advanced DHT Bootstrap, HTTP و تراکر های UDP می شود. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر