آیفون 7 کانکتور هوشمند نخواهد داشت !

آیفون 7 کانکتور هوشمند نخواهد داشت !

همچنان باید امیدوار بود !

درست همین ماه پیش بود که شایعه شد که اپل می خواهد کانکتور هوشمند خود را از آی پد Pro به آیفون جدید خود نیز منتقل کند . این کانکتور پورتی مجهز به سه پین می باشد که کاربر را قادر می سازد تا لوازم جانبی مانند صفحه کلید را به گوشی متصل سازد و علاوه بر این می تواند به عنوان پورت شارژ کننده گوشی نیز ایفای نقش کند .

اما هم اکنون به نظر می رسد که همان منبع خبری ژاپنی که جزییات فوق را منتشر کرد اعلام کرده است که اپل ایده استفاده از پورت هوشمند در آیفون 7 را کنار گذاشته است . این رویکرد در واقع برای طرفداران آیفون بسیار ناامید کننده خواهد بود .

همان طور که در گذشته نیز مطرح شده بود معلوم نیست که چرا اپل می خواهد پورت های کانکتور هوشمند را در دستگاه های کوچک تر از آی پد نصب سازد البته این احتمال وجود دارد که آیفون 7 بزرگ تر یک پورت اضافی در خود داشته باشد .

آیا اصلا آیفون جدید پورت خواهد داشت ؟

نداشتن کانکتور هوشمند تنها خبر تکان دهنده ای نیست که اخیرا در مورد آیفون 7 منتشر شد است . شایعه های زیادی در مورد این امر نیز به گوش می رسد که اپل می خواهد جک 3.5 میلی متری هدفون دستگاه را هم حذف کند تا آیفون 7 باریک تر شود . 

در حال حاضر با همه این تفاسیر تنها می توان نسبت به این که استفاده از کانکتور هوشمند در آیفون 7 فقط یک شایعه بوده است ، اطمینان داشت . می توان انتظار داشت که در چهار ماه آینده همه چیز تغییر کند اما این احتمال نیز وجود دارد که اپل تا به امروز همه نقشه های خود را در مورد آیفون جدید کشیده باشد .

البته راه عاقلانه تری نیز برای پایان دادن به همه این دلواپسی ها وجود دارد ؛ می توانیم همه این شایعه ها و فرضیات را نادیده بگیریم و تا ماه سپتامبر ( 11 شهریور تا 11 مهر ) صبر کنیم تا ببینیم که اپل چه دستگاهی را در قالب آیفون 7 می خواهد در معرض عموم قرار دهد ، اگر چه که تنها همین شایعه ها می توانند این انتظار را لذت بخش تر سازند . 

محصول مرتبط : اپل آیفون 6S

رای منبع خبر :

اپل دقیقا همان کاری را کرد که همه کاربران و فعالان دنیای گوشی های همراه انتظار آن را داشتند ؛ متعادل کردن مطلوب آخرین آیفون ! 3D تاچ یک ابتکار اصیل است و به راحتی می توان گفت که گوشی هوشمند آیفون 6S تقریبا از پس هر کاری بر می آید اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که شباهت زیادی بین این دستگاه و آیفون هایی که توسط اپل در سال 2014 وارد بازار شدند ، وجود دارد .

نکات مثبت :
-    طراحی فوق العاده
-    عملکرد بسیار خوب قابلیت 3D تاچ
-    سیستم عامل پایدار

نکات منفی :
-    عملکرد کوتاه مدت باتری
-    عملکرد ناپایدار قابلیت لیو فوتوز (  Live Photos)
-    قیمت گران برای یک دستگاه که نمایشگر آن رزولوشن پایینی دارد . 

منبع خبر: techradar

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر