وقتی گوگل مشکی می شود

وقتی گوگل مشکی می شود

همان طور که می دانید گوگل در گذر سال ها بار ها و بار ها تغییر کرده است، همیشه در پاسخ یک عملیات جست و جو شما با نمایی ثابت مواجه می شوید: یک صفحه ی زمینه ی سفید رنگ و ده نتیجه ی حاصل از جست و جو به رنگ آبی در هر صفحه. در هر حال برخی از کاربران به اجبار مجبور به حذف آن از لیست خود شده اند. گوگل اخیرا شروع به تست لینک هایی به رنگ مشکی کرده است.

 این که این اتفاق برای چه کاربرانی اتفاق می افتد الگوی مشخصی ندارد اما برخی از افراد مورد آزمایش اطلاع داده اند که اگر یک بار از حساب گوگل خود خارج شده و دوباره وارد شوند لینک ها به همان رنگ آبی باز می گردند.
به نظر تا کنون گوگل بیانیه ای مبنی بر این تغییر ارائه نکرده است، اما با توجه به آزمایش های انجام شده هیچ ضمانتی وجود ندارد که این لینک های مشکی رنگ شامل همه ی کاربران شود. این مورد کاملا به انتقادات و پیشنهادات و آزمون های اولیه ای که صورت گرفته است بستگی دارد. این تغییر ممکن است پایدار باقی بماند در صورتی که توسط تعداد قابل قبولی از مردم مورد تایید قرار بگیرد و یا به طور کلی محو شود اگر مورد انتقادات شدید واقع شود. اما یک نکته کاملا واضح است: این مسئله ایست که نشان می دهد چه میزان از مردم عادی به طراحی گوگل اهمیت می دهند و برای آن ارزشش قائلند؟!

 

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر