گلکسی S7 اکتیو با نمایشگر 5.5 اینچی در GFXBench !

گلکسی S7 اکتیو با نمایشگر 5.5 اینچی در GFXBench !

منابع خبری موجودیت گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S7 اکتیو را که برای اولین بار در ماه مارس ( 11 اسفند تا 12 فروردین ) تصاویری از آن منتشر شد ، دوباره تایید کردند . اطلاعات جدید این دستگاه را پایگاه داده های جی اف ایکس بنچ منتشر کرده است . در این اطلاعات مشخصات فنی گلکسی S7 اکتیو نیز به چشم می خورد .

هنوز هم باید به این جزییات با چشم تردید نگریست زیرا در اولین لیست مشخصاتی که از این دستگاه به هند فرستاده شد ، قید شده بود که گلکسی S7 اکتیو به یک نمایشگر 5.1 اینچی مجهز است اما در لیست جدید ذکر شده است که این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.5 اینچی بهره می برد . در این تصاویر همچنین نشان داده شده که گلکسی S7 اکتیو از یک نمایشگر تخت بهره می برد در حالی که سامسونگ گلکسی S7 ادج را با یک نمایشگر 5.5 اینچی لبه دار وارد بازار کرد . استفاده از نمایشگر تخت غیر ممکن نیست اما کمی عجیب به نظر می رسد که سازنده کره ای بخواهد از این نوع نمایشگر در گوشی ارتقاء یافته خود استفاده کند . 

مشخصات فنی

در لیست منتشر شده ذکر شده است که گلکسی S7 اکتیو از یک پردازشگر 820 کوالکوم اسنپدراگون ، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می برد . جی اف ایکس بنچ همچنین اعلام کرده است که گلکسی S7 اکتیو از یک دوربین اصلی 11 مگاپیکسلی و یک دوربین 4.8 مگاپیکسلی بهره می برد .

 در مورد ظرفیت باتری گوشی ارتقاء یافته هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است اما می توان احتمال داد که سامسونگ گلکسی S7 اکتیو را با یک باتری بزرگ تر نسبت به باتری گلکسی S7 وارد بازار کند زیرا سال گذشته نیز گوشی گلکسی S6 اکتیو در مقایسه با مدل S6 وانیلا به یک باتری بزرگ تر مجهز شد . 

علی رغم همه تردید هایی که در مورد صحت این اطلاعات وجود دارد باز هم می توانیم با اطمینان بگوییم که سامسونگ می خواهد دستگاهی را با نام گلکسی S7 اکتیو وارد بازار کند اگرچه که ظاهرا تفاوت بسیار زیادی بین مشخصات فنی دستگاه ارتقاء یافته و مشخصات فنی گلکسی S7 عادی وجود ندارد .

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر