مهم ترین اخبار ویندوز موبایل هفته: انتقال اینترنت بهتر، تم تیره ، NexDock

مهم ترین اخبار ویندوز موبایل هفته: انتقال اینترنت بهتر، تم تیره ، NexDock

این هفته در ویندوز موبایل شاهد ثبت اختراعی از مایکروسافت به منظور کاهش مصرف باتری حین انتقال اینترنت، یک لپ تاپ کانتینیوم، و یک تم تیره بودیم.

رداستون بیلد برای تست روی تلفن ها  منتشر شد.
بیلد 14322 مبتنی بر ویندوز 10 رد استون بیلد است و به سرعت برای کارمندهای خودشان منتشر شده است. علاوه بر تغییرات بسیار، تفاوت هایی در به کار گیری ناتیفیکیشن ها نیز دارد.

منبع: ZDNet 


لپ تاپ کانتینیوم با استقبال زیادی مواجه شد.
NexDock ، یک لپ تاپ مبتنی بر ویندوز 10 کانتینیوم است که در ایندیگوگو به میزان 300،000 دلار فروش داشته است. این لپ تاپ از یک موبایل با ویندوز 10 برای پردازش و ذخیره سازی استفاده می کند.این موبایل به لپ تاپ متصل است.
منبع: Neowin


تم موبایل ویندوز 10 تیره می شود.
ویندوز بیلد 14،316 تمی تیره برای برنامه ها به ارمغان آورده است. این تم جدید شبیه به سیستم عامل های دیگر است و برای بسیاری از کاربران محبوب است.
منبع: Winbeta


بخش ثبت اختراع مایکروسافت انتقال اینترنت با وای فای و مصرف کم باتری را در فروشگاهش نشان می دهد.
استفاده از یک گوشی هوشمند برای انتقال وای فای به دستگاه های دیگر، می تواند باتری تلفن را به سرعت تخلیه کند. یک اختراع توسط مایکروسافت ثبت شده که در هنگام انتقال اینترنت از طریق وای فای، در مصرف باتری گوشی صرفه جویی می کند. این اختراع ممکن است در گوشی های ویندوزی نشان داده شود.
منبع: Digital Trends

منبع خبر: zdnet

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر