سربرگ اختصاصی یابنده نرم افزار برای جست و جو های اینترنتی موبایل !

سربرگ اختصاصی یابنده نرم افزار برای جست و جو های اینترنتی موبایل !

به دنبال همین گرایش گوگل هم اکنون برای کاربرانی که با گوشی های خود به میزان زیادی در اینترنت به جست و جوی می پردازند ، یک سربرگ ( tap ) اختصاصی طراحی کرده است . این سربرگ صرفا با هدف تسهیل یافتن نرم افزار از طریق جست و جوهای اینترنتی که با گوشی های همراه صورت می گیرد ، ساخته شده است .

تا امروز نتایج جست و جوهایی که توسط موبایل انجام می شد تنها مطالبی مانند اخبار ، تصاویر ، کلیپ ها و خبرهای مربوط به خرید و فروش اجناس را در بر می گرفت اما هم اکنون کاربران یک ابزار دیگر را نیز در اختیار دارند که نرم افزارهای مرتبط با این مطالب را هم برای کاربران در پلی استور جست و جو می کند . 

با استفاده از این قابلیت جدید کاربران می توانند در نتایج جست و جوی خود به مطالبی مانند خلاصه ها و بررسی ها نیز دسترسی داشته باشند و علاوه بر این با یک بار ضربه زدن بر روی سربرگ ارائه شده به نرم افزار مرتبط با نتایج یافته شده خود در پلی استور منتقل شوند . این نرم افزار جدیدترین روشی است که گوگل برای تسهیل کردن یافتن برنامه ها در اختیار کاربران گذاشته است . 

از دیگر قابلیت های ابزار جدید نشان دادن اپلیکیشن ها در بالای لینک های یافته شده ، ممکن ساختن قابلیت نصب مستقیم نرم افزارهای پیدا شده در نتایج جست و جو و ارائه یک لیست از ویژگی های نرم افزارهای پیدا شده می باشد ( که کاربر را قادر می سازد تا بدون نصب یک نرم افزار با قابلیت های آن آشنا شود . ) . 

کاربران تا به حال به راحتی می توانستند همه نرم افزارهای مورد نیاز خود را از گوگل پلی دریافت کنند اما هم اکنون می توانند با استفاده از این سربرگ جدید در مدت زمان کوتاه تری نرم افزارهای مورد نیاز خود را پیدا کنند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر