Lite-On دیسک های الکترونیکی M.2 PCIe با تاخیرزمانی پایین جهت استفاده برای فروشندگان سرویس Cloud را معرفی نمود

Lite-On دیسک های الکترونیکی  M.2 PCIe با تاخیرزمانی پایین جهت استفاده  برای فروشندگان سرویس Cloud   را معرفی نمود

Lite-On، تولید کننده ی درایورهای CD و DVDدر جهان، هم اکنون به یک شرکت پیشروی جهانی در زمینه¬ی طراحی، توسعه و تولید دیسک¬های حالت جامد یا دیسک الکترونیکی تبدیل شده است.این شرکت دیسک¬های M.2 PCIe با تاخیر کم را برای حمایت از حجم بار سنگین ورودی/خروجی ارائه دهنگان سرویس های ابری بزرگ معرفی کرده است. سری های EP1با ارائه اطمینان از نگهداری داده های ذخیره شده به کاربران نهایی، امکان رقابت خوبی را به فراهم کنندگان سرویس های ابری می دهد.


دیسک های الکترونیکی Gen2x4 M.2 PCIe متعلق به شرکت Lite-On به صورت گسترده توسط صنعت محاسبات ابری استفاده می شوند. واسط M.2 PCIe سری های EP1، فشرده، حالت جامد و با بهره وری بالا هستند که مستقیما به گذرگاه سرور PCIe متصل می شوند تا کارآیی نرم افزار سرور را در زمان خدمات رسانی سریع و دسترسی قابل اطمینان به داده بدون تحمیل بار بر روی CPU و منابع حافظه افزایش دهند.
شرکت پژوهشی آمریکایی گارتنر به تازگی اعلام کرده است که Lite-On تولیدکننده ی اصلی تجهیزات کامپیوترهای شخصی در جهان است (رشد مالی 60 درصدی دیسک های الکترونیکی  در سال گذشته) و هم اکنون به عنون پیشرو در زمینه ی ارتقا و توسعه ی M.2 PCIe عمل می کند. M.2 PCIe سریعا به عنوان درایو انتخابی ارائه کنندگان ابری به دلیل فرم فشرده، تراکم بالا و مصرف کم انرژی شناخته می شود.
Jeffrey Chang، مدیر فنی تولیدات Lite-On معتقد است: "M.2 برای آینده ی سرمایه گذاری در دیسک های الکترونیکی ذخیره سازی ابری، بسیار مناسب است." و "برای توانمند سازی نسل بعدی محاسبات ابری، ما متعهدیم که ابداعات سلطه جو و توسعه ی راه حل هایی با کارآیی بالا، قابلیت اطمینان و کمترین تاخیر، ارائه دهیم."
همراه با ارائه دهندگان سرویس های ابری می توان به هر کارایی ممکنی دست یافت. توسعه میان افزاری Lite-On کارایی را با خواندن دقیق بار کاری و تحویل یک محصول با تاخیر کم و تحمل بالا افزایش داده است.
این محصول، تراکم ذخیره سازی برای هر تیغه را افزایش داده و نیز ذخیره سازی توان را در مقایسه با سرورهای تنطیم شده با دیسک الکترونیکی سنتی 2.5 SATA را بالا برده است. ویژگی هایی ماننده داده های پایاپای و محافظت با توان پایین قابلیت اطمینان و وابستگی را تا حد زیادی بالا برده است.
Lite-On  با فلش مموری های جدید خود در مرکز کنوانسیون سانتا کلارا از 11 تا 13 آگوست 2015، حضور خواهد داشت.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر