عرضه ی فلش درایو Mini HP V160 USB2 توسط PNY

عرضه ی فلش درایو Mini HP V160 USB2 توسط PNY

 

شرکت تکنولوژی¬های PNY، تولید کننده ی مشهور USB و کارتهای حافظه در جهان، خبر از محصولی جدید و فشرده به نام HP v160 داد. این فلش مموری، روشی راحت برای ذخیره، به اشتراک گذاری و انتقال تمام رسانه های صوتی، فایل ها مانند عکس، ویدئو، آهنگ و ... ارائه داده است. V160 با رویه ی پلاستیکی و با طرح قدیمی آبی و سفید به بازار آمده است. ساختار مستطیلی آن، کار را برای اتصال آن به درگاه USB آسان کرده است.


HP v160 با یک درپوش محافظ ساخته شده تا از فایل¬ها در مقابل خطرات خارجی محافظت کند. برای محافظت بیشتر، درایو آن در مقابل آب و خاک حالت ارتجاعی دارد که به شما اجازه می دهد تا در همه نوع پروژه ای از آن استفاده کنید. یک دسته کوچک پلاستیکی در بالای آن قرار گرفته تا بتوان آن را به آسانی به دسته کلید یا هرچیز دیگری که می خواهیم وصل کنیم.
اندازه ی v160، 10×16×35 (HWL) میلی متر است، بنابراین بسیار راحت است که آن را در یک پاکت قرار دهید. اگرچه این USB بسیار کوچک است ولی ویژگی های USB2 این اجازه را داده است که با سرعت بالا فایل ها در چند ثانیه انتقال دهد. می توان هزاران فایل را بر روی این درایو کوچک ذخیره کرد، ظرفیت ذخیره سازی این درایو از 8 تا 64 گیگابایت است.
این درایو به راحتی با ویندوزهای 2000، XP، vista،7  و 8، سیستم عامل مک و سیستم عامل های دیگر کار می کند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر