بروزرسانی سیستم عامل X 10.11.4 باعث هنگ کردن دستگاه های مک می شود !

بروزرسانی سیستم عامل X 10.11.4 باعث هنگ کردن دستگاه های مک می شود !

اگر که بعد از نصب بروزرسانی های سیستم عامل X 10.11.4 بر روی El Capitan ، دستگاه شما هنگ کرده است ، بدانید که تنها نیستید و مقصر آخرین بروزرسانی سیستم عامل X 10.11.4 می باشد !

پس از عرضه این بروزرسانی گزارش های زیادی در مورد هنگ کردن دستگاه های گیرنده این نسخه منتشر شد . بیشتر دستگاه های آسیب دیده و البته نه همه آن ها ، دستگاه های 13 اینچی Retina MacBook Pros و  15 اینچی MacBook Pro بوده اند که به ترتیب در اوایل سال 2015 و اواسط سال 2015 وارد بازار شدند .

گزارش هایی نیز مبنی بر هنگ کردن دستگاه های مک از طرف کاربرانی که نسخه یک Safari Technology Preview و OS X 10.11.5 Public Beta 1 را نصب کرده اند ، منتشر شده است . 

ظاهرا از کار افتادن سیستم ها به صورت تصادفی رخ می دهد و کاربران مجبور هستند که چند بار دستگاه های خود را مجددا راه اندازی کنند تا مشکل رفع شود . متاسفانه این عمل نیز تنها یک درمان موقتی می باشد به این نحو که کاربران مجبور شده اند که برای رفع عیب سیستم خود با استفاده از بک آپ Time Machine سیستم عامل دستگاه را به نسخه 10.11.3 برگردانند و یا دوباره سیستم عامل X را روی دستگاه های خود نصب کنند . 

اگر که هنوز پلت فرم دستگاه خود را به نسخه OS X 10.11.4 بروز رسانی نکرده اید توصیه می شود که همچنان دست نگه دارید تا این مشکل برطرف گردد !

منبع خبر: zdnet

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر