با "PIP Camera" سلفی های جذاب بگیرید

با "PIP Camera" سلفی های جذاب بگیرید

اپلیکیشن PIP Camera بیش از 10 میلیون کاربر دارد که این امر از محبوبیت بسیار بالای آن خبر می‌دهد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگران جوان؛ افزودن فریمهای عکس به تصاویر در زمان ویرایش آنها بر روی یک تلفن کاریست که بسیاری از افراد انجام می دهند، ولی در بیشتر اوقات این چارچوبها دارای الگوهای تصادفی هستند که واقعاً چیزی به تصویر واقعی اضافه نمی کنند.

ابزارهایی مانند PhotoFunia با افکتهای "تصویر در تصویر” منحصر به فرد فریمها را به سطحی دیگر می برند، که می تواند صحنه‌هایی پربار از مناظر عجیب و غریب، بیلبوردهای کنار جاده ای یا هرگونه صحنه دیگری باشد که قابل قرار داده شدن در اطراف یک تصویر است.

 

 

 

تا امروز برنامه‌های بسیاری برای ثبت سلفی معرفی شده است، از B612 که همچنان بهترین خواهد بود تا Retrica که یاد می‌دهد حرفه‌ای تر باشیم. اما PIP Camera راهی تازه برای ثبت یک سلفی در نظر دارد، در این برنامه کولاژ و سلفی ها بسیارمتفاوت ثبت می‌شوند.

 

اپلیکیشن PIP Camera کاری از Fotoable ست، در اپ استور 40 کشور شماره یک است بیش از 10 میلیون کاربر دارد که از محبوبیت بسیار بالای آن  خبر می‌دهد.

ویژگی‌های اپلیکیشن PIP Camera:

کاملا رایگان بی نیاز از خریدهای درون برنامه‌ای

انبوهی از فیلترهای منحصر به فرد

طرح‌های زیبا به طور ویژه برای این برنامه طراحی شده

ثبت تصاویر کولاژ با سبکی جدید

امکان ثبت تصاویر ویژه اینستاگرام

امکان ویرایش و ثبت تصاویر خلاقانه

حالت تصویر در تصویر کلاسیک شبیه به FotoRus

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر