به روز رسانی جدید گوگل و قابلیت مسدود کردن تماس های ورودی

به روز رسانی جدید گوگل و قابلیت مسدود کردن تماس های ورودی

هنگامی که صحبت از کمک در راستای نگه داری از اطلاعات و داده ها به میان می آید، اف آی شبکه ی مجازی گوگل به کاربران این اجازه را می دهد که مقدار زیادی از داده های خود را مدیریت کنند. این مسئله برای کاربرانی که اهمیت چندانی برای اطلاعات خود قائل نیستند و هراسی از بیان آن ها ندارند مفید است و از این گزینه برای محدود کردن داده ها و اطلاعات خود هنگامی که به شبکه ی وای فای دسترسی ندارند، استفاده می کنند. گاهی یک خطا در سیستم موجب بروز مشکل می شود: گاهی اوقات این ویژگی موجب روشن نگه داشتن اتصال GSM یا LTE می شود و زمانی رخ می دهد که شما دیتای گوشی تلفن همراه خود را خاموش کرده اید اما هم چنان به وای فای متصل هستید.

با توجه به گروه های محصولات گوگل و پست مفید گوگل در Fi subreddit این مورد دیگر برای کاربران مشکل ساز نخواهد شد. حال کاربران می توانند به به صورت دستی دیتای گوشی تلفن همراه خود را خاموش کنند و نگران کیف های خود به دلیل پرسه های آزاد افراد نباشند. به همین دلیل لازم نیست شما برای انجام هر کاری وای فای خود را روشن کنید. اما به روز رسانی جدید دیگری وجود دارد که برای داشتن آن باید آخرین نسخه ی Google Fi را داشته باشید: بلاک کردن تماس ها! پست دیگری در گروه محصولات گویای این موضوع است که نسخه ی 1.2.1.30  برنامه ی Fi این قابلیت را به ارمغان می آورد که بتوانید برخی شماره ها را در تماس و ارسال پیام بلاک کنید . کاربران همچنین می توانند برای این کار به لیست مخاطبانشان در سایت fi.google.com مراجعه کنند. شماره هایی را که بلاک می کنید دیگر قادر به ارسال پیام یا برقراری تماس با شما نیستند.

 

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر