همکاری مشترک در مبارزه با جرائم سایبری

همکاری مشترک در مبارزه با جرائم سایبری

در دیدار نخست‌وزیر هند با دکتر روحانی، تفاهم‌نامه‌های مشترکی در زمینه‌های مختلف از جمله مبارزه با جرائم سایبری به امضا رسید.

به گزارش واحد بین‌الملل سایبربان؛ ایران و هند تفاهم‌نامه‌های مشترکی در زمینه‌های مختلف، از جمله مبارزه با جرائم سایبری با یکدیگر امضا کردند. نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند در رابطه با عقد چنین قراردادهایی با همتای ایرانی خود گفت: «ما توافق کردیم که به صورت نزدیکی با یکدیگر بر سر مبارزه با مسائلی نظیر تروریسم و جرائم سایبری، همکاری کنیم.»
همچنین بر اساس توافق‌نامه‌های جداگانه‌ای، مقرر گردید که دو کشور در زمینه‌های مختلف دفاعی، امنیت دریایی و تبادلات نهادهای امنیتی، با یکدیگر همکاری داشته باشند و سطح روابط را گسترش دهند.
هند، در تلاش است تا به‌زودی خود را به‌عنوان یکی از قطب‌های فناوری اطلاعات آسیا و جهان معرفی کند و در این راه قراردادهای گسترده‌ای را نیز با برخی کشورهای جهان به امضا رسانده است. هلند، آلمان، چین، ازبکستان و رژیم صهیونیستی از بزرگ‌ترین شرکای امنیت سایبری هند محسوب می‌شوند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر