5 شغل پردرآمد اپل و نحوه رسیدن به آن ها !

5 شغل پردرآمد اپل و نحوه رسیدن به آن ها !

اپل بدون شک با بیش از 223 میلیارد دلار درآمد و 115000 کارمند ، یک غول تکنولوژی محسوب می شود و با توجه به موفقیت های مالی ، دستمزدهای رقابتی و قدرت بی چون و چرای برند این شرکت به راحتی می توان گفت که کار کردن در آن برای بسیاری از افرادی که در عرصه تکنولوژی فعالیت دارند ، یک رویا محسوب می شود . اگر که به داشتن یک پست پردرآمد در این شرکت علاقمند هستید مطلب زیر را بخوانید . در این نوشتار به شرح برخی از پر درآمدترین پست های شرکت اپل ، شرایط و منابع مورد نیاز برای رسیدن به آن ها پرداخته شده است .

توجه : مبالغ تعریف شده به عنوان دستمزد توسط گلس دور ( Glassdoor ) ارائه شده است . 

مهندس نرم افزار با میانگین درآمد ملی 121,930 دلار

مهندس نرم افزار از دید شرکت اپل کسی است که بتواند استادی خود را در زبان های برنامه نویسی Swift ، Objective C و Java ثابت کند و علاوه بر این بتواند از این زبان ها در دستگاه های مک و iOS استفاده نماید . اپل همچنین به استخدام افرادی راغب است که بتوانند با توانایی بالای خود در زبان گفتاری و نوشتاری نرم افزارها را وارد آی تیونز استور ( iTunes Store ) کنند .

اگر که مایل هستید که مسئول استخدام این سازنده بزرگ را تحت تاثیر قرار دهید باید از The Build 20 Apps: iOS 9 & Xcode 7 Guide  استفاده کنید . این منبع به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از زبان های برنامه نویسی Swift و Objective C نرم افزارهای iOS را بسازید . در این درس شما با نحوه ساختن 20 نرم افزار iOS آشنا می شوید و همچنین می آموزید که چگونه برای برتری یافتن در رقابت با دیگر برنامه نویسان تجربه کسب کنید .

مدیر پروژه با میانگین درآمد ملی 106,579 دلار

افرادی مدیران پروژه اپل هستند صرف نظر از مدیریت و ارائه کردن پروژه های کاربردی باید دانشی وسیع و عمیق نیز داشته باشند . به طور مثال اگر که می خواهید بر روی اپل مپس (Apple Maps  ) کار کنید باید نشان دهید که در این زمینه می توانید تمام مراحل ساخت یک نرم افزار را از قبیل نحوه صحبت کردن با زبان هر تیم ، هماهنگ کردن کارهای آن ها و برطرف کردن مشکلات آن ها درک کنید .  

با استفاده از Project Management Institute PMP & CAPM Training Bundle شما می توانید به عمق توانایی هایی که مسئولان استخدام اپل می خواهند ، دست یابید . این منبع شامل دروسی در زمینه سرمایه گذاری ، کاهش خطر و کنترل کیفیت می باشد و به کارجو می آموزد که چگونه به درک بالایی از توانایی های یک مدیر پروژه موثر دست یابد . 

مدیر حسابداری با میانگین درآمد ملی 84,002 دلار

مدیران بخش حسابداری اپل نقش مهمی را در فروش محصولات این شرکت برعهده دارند زیرا به طور مداوم با توزیع کنندگان برای اجرای استراتژی های بازاریابی محصولات جدید در ارتباط هستند . از آنجایی که فروش محصولات اپل به مشتریان بخش عمده کار یک مدیر حسابدار در این شرکت را تشکیل می دهد ، این افراد باید بتوانند نظر مشتریان را جلب کنند و با استفاده از استراتژی های مالی و بازاریابی محکم به نیازهای آن ها پاسخ دهند .

اگر که می خواهید که یکی از مدیران حسابدار اپل باشید باید از مطالعه the MBA Business Skills Bundle شروع کنید . این منبع از 7 درس تشکیل شده است که موضوعاتی نظیر امور مالی و نویسندگی بازرگانی را پوشش می دهد . با فراگیری این دروس شما قادر خواهید بود تا به عنوان یک مدیر حسابداری موثر در اپل ایفای نقش کنید . 

مدیر بازاریابی با میانگین درآمد ملی 144,171 دلار

افرادی که در شرکت اپل به عنوان مدیران بازاریابی ایفای نقش می کنند اشخاص مطمئنی هستند که در ارتباطات حرف اول را می زنند . این افراد در هر زمینه ای که فعال هستند باید بتوانند قراردادهای بازاریابی بنویسند ، بازخورد مشتریان را پیاده کنند و همچنین با به کار گیری روش های بهینه سازی موتور جست و جو ( SEO ) پروژه های خود را ارتقاء دهند . 

رسانه اجتماعی یکی از مهمترین سلاح های یک مدیر بازاریابی است و Silicon Valley Social Media Marketing Course & Certification به شما کمک می کند که به خوبی از این سلاح استفاده کنید . این منبع 12 مدول در زمینه های مختلفی نظیر روانشناسی بازار و دستیابی به رسانه اجتماعی را در خود دارد و شانس متقاضی را در گرفتن پست یک مدیر بازاریابی در اپل به حداکثر می رساند .  

مدیر تولید با میانگین درآمد مالی 130,506 دلار

مدیران تولید شرکت اپل نقش مهمی را در سرپرستی فرآیندهای ساخت ، گسترش و عرضه محصولات اپل بر عهده دارند . مدیران تولید شرکت اپل باید بتوانند درک مطمئنی را از خود در زمینه هایی نظیر روش های بازاریابی ، فنون استفاده از تجهیزات و روش های ارتباطی نشان دهند تا قادر باشند که روند ساخت محصول خود را از اولین قدم به آخرین قدم برسانند .

اگر که دوست دارید که پست یک مدیر تولید را در اپل داشته باشید ، the Complete Product Management Bundle با بیش از 60 ساعت آموزش شما را در یادگیری مهارت های مورد نظر اپل برای رسیدن به این پست یاری می کند . این منبع می تواند با ارائه دروسی در زمینه استراتژی فروش محصول و نکات و فنونی در مورد نحوه پیروز شدن در یک مصاحبه ، نقطه شروع خوبی برای افرادی که می خواهند یک مدیر تولید موفق باشند ، باشد . 

منبع خبر: cultofmac

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ali

پنج‌شنبه, 13 خرداد 1395

سلام
درایران هیچ مرجع یا منبع اموزش به زبان فارسی اززبان های برنامه نویسی Swift ، Objective C نداریم .
و از همه مهمتر این که چطوری می توان Xcode 7 را روی ویندوز نصب کرد و با ان کار کرد و ایا امکان نصب روی ویندوز
وجود دارد.
که این موارد خود یک مشکل هست برای ما ایرانیها.
حتی سال گذشته به شرکت معظم پرند تولید اموزش محصولات اپل را پیشنهاد کردم که تا به امروز نه تنها شرکت پرند و هیچ شرکت
دیگری هم به امر مهم توجه نکرده .
امیدوارم موارد ذکر شده از طریق سایت شما تخقق یابد

با تشکر

پاسخ

ثبت نظر