واتساپ برای ویندوز فون بروزرسانی شد !

واتساپ برای ویندوز فون بروزرسانی شد !

نسخه 2.16.74 این نرم افزار پیام رسان قابلیت های بسیار بیشتری را برای کاربران ویندوز فون به همراه دارد .

نسخه بتا واتساپ اخیرا بروزرسانی شده و این بروزرسانی تغییرات بیشتری را برای کاربران ویندوز فون به ارمغان آورده است به نحوی که کاربران هم اکنون می توانند از نرم افزاری پایدار تر و بهتر بهره ببرند .

سایت aggiornamentilumia.it اعلام کرده است که نسخه 2.16.74 نرم افزار پیام رسان واتساپ طراحی بروزی را در قسمت اطلاعات چت به کاربران در چت های گروهی و فردی ارائه می کند . این منبع همچنین گفته است که در بخش نوار نرم افزار مکالمات نسخه جدید دیگر اثری از آیکون ها قبلی نیست .

کاربران هم اکنون می تواند از طریق صفحه اطلاعات چت گروهی به همه مطالب چند رسانه ای به اشتراک گذاشته شده بین اعضای گروه دسترسی داشته باشند به این نحو که در نسخه جدید در واقع امکان دسترسی به همه تصاویر و فیلم های رد و بدل شده در گروه از این قسمت وجود دارد . در نسخه جدید بعضی از مشکلات مرتبط با عملکرد نرم افزار نیز برطرف شده است . 

واتساپ اعلام کرده است که نسخه 2.16.74 در حال حاضر و البته برای مدت محدودی به عنوان بخشی از برنامه خصوصی بتا عرضه شده است از این رو تنها کاربران ثبت شده قادر به استفاده از آن هستند . این نسخه قرار است در هفته های آینده در اختیار عموم کاربران قرار بگیرد اگرچه که در مورد تاریخ عرضه عمومی این نرم افزار هنوز مطلبی منتشر نشده است . 

واتساپ همچنان برترین و محبوب ترین نرم افزار پیام رسان کاربران گوشی های موبایل می باشد ؛ سازنده این نرم افزار همیشه سعی کرده است که با ارتقاء برنامه خود کارایی بهتری را در اختیار کاربران بگذارد و این بار هم این بروزرسانی نصیب کاربران ویندوز فون شده است ؛ البته گاهی اوقات این بروزرسانی ها چندان برآیند خوبی ندارند . 

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر