The Division به فیلم سینمایی تبدیل میشود

The Division به فیلم سینمایی تبدیل میشود

The Division یک عنوان بازی از کمپانی یوبی سافت است که در پلتفرم های مختلف به موفقیت دست یافته و با بیش از 9.5 میلیون بازیکن رسمی و ثبت نام شده میلیون ها دلار سود به سمت شرکت آورده است.

در حالیکه هنوز درباره حق امتیاز آن بحث هایی وجود دارد این استودیو اعلام کرده قصد دارد از روی این بازی یک فیلم سینمایی بسازد و یک ستاره بزرگ هم در آن حضور خواهد داشت. در همین رابطه Variety گزارش داده است که جیک گیلنهال برای حضور در این پروژه قرارداد امضا کرده و این پروژه پس از Prince of Persia که در گیشه موفق نبود به دومین حضور او در یک اقتباس سینمایی از یک بازی ویدیویی تبدیل خواهد شد.

The Division که توسط یوبی سافت و با کمک تام کلنسی طراحی و توسعه یافته در شهر تخریب شده نیویورک جاییکه یک نیروی کشنده از آبله شهر را فرا گرفته به پیش میرود و بازیکنان در نقش یک عامل در بخش استراتژیک وطنی فعالیت میکنند و وظیفه آنان این است که شرایط را به زمان شروع حمله برگرداند و باندهای جنایتکاری رقیب که به دنبال تسخیر نیویورک هستند را خنثی کنند.

با توجه به اینکه این بازی با مجموعه ای از داستان های زنده پیش میرود خبر تبدیل آن به فیلم سینمایی خبر غافلگیر کننده ای نبود. در واقع اخیرا یوبی سافت در بخش سینمایی فعال بوده و پروژه سینمایی Assassin’s Creed با حضور میشل فاسبندر و پروژه سینمایی Splinter Cell با نقش آفرینی تام هاردی آخرین اقتباس های سینمایی این شرکت از بازی های ویدیویی بوده است. به گزارش Variety همچنین این کمپانی بدنبال این است تا قبل از پیشنهاد دادن این فیلم به استودیو ها یک بازیگر دیگر هم به آن اضافه کند و این نشان میدهد برای مدتی باید منتظر باشیم تا فعالیت گیلنهال به عنوان یک عامل را در این فیلم مشاهده کنیم.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر