بلک بری در خدمت وزارت دفاع آمریکا !

بلک بری در خدمت وزارت دفاع آمریکا !

این که بلک بری در صنعت موبایل فعال است دلیلی بر این امر نیست که نخواهد از راه های دیگر برای خود درآمد کسب کند . این سازنده امروز صبح اعلام کرد که با یک شرکت غیر نظامی برای تامین امنیت پنتاگون ، وزارت دفاع آمریکا ، قرارداد یک ساله امضاء کرده است .

این قرارداد که بین بلک بری و آژانس Pentagon Force Protection بسته شده تامین محافظت از تبادل پیام ها ، اخطارهای ضروری و هشدارهای داخلی و خارجی را نیز شامل می شود .

این آژانس یک شرکت غیرنظامی می باشد که مسئولیت تامین امنیت همه افراد شاغل در پنتاگون و همچنین ساختمان های این مجموعه  را بر عهده دارد . بلک بری به موجب این قرارداد تعهد کرده است که علاوه بر حفاظت از ساختمان های پنتاگون ، خدمات خود را برای 37000 کارمند شاغل در این دپارتمان نیز ارائه دهد .

گوشی ساز کانادایی چیزی در مورد اهمیت این قرارداد ذکر نکرده اما گفته است که احتمال تجدید کردن این قرارداد در سال 2020 وجود دارد . بلک بری قصد دارد که امسال دو گوشی اندروید را وارد بازار کند اما از آنجایی که رفته رفته می خواهد از صنعت ساخت گوشی های همراه فاصله بگیرد به دنبال این است که با استفاده از شهرت و تجربه کاری خود در زمینه صنعت شبکه بندی و ابزارهای مدیریت کننده دستگاه های الکترونیکی به بستن چنین قراردادهایی روی بیاورد .

علی رغم این که بلک بری با یک شرکت غیر نظامی قرارداد بسته عجیب است که مسئولیت حفظ امنیت یک نهاد نظامی مانند پنتاگون را به آن داده اند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر