چگونه گوشی های خود را به استقبال از تابستان ببریم ؟

چگونه گوشی های خود را به استقبال از تابستان ببریم ؟

تابستان نزدیک است و مانند همیشه با نام خود تفریح ، پیک نیک و شن و ساحل را به یاد همه می اندازد ؛ همه مردم فصل تابستان را دوست دارند اما آنچه که می تواند دست و بال شما را برای انجام کارهای مورد علاقه خود در این فصل ببندد ، یک گوشی قدیمی می باشد . در این نوشتار به بیان 7 نکته پرداخته شده که گوشی های موبایل را برای استقبال کردن از فصل تابستان آماده می کند .

یک ظاهر جدید

ظاهر یک عنصر آرایشی است اما زیبایی همیشه می تواند حس خوبی را ایجاد کند . سازندگانی وجود دارند که می توانند تقریبا برای هر گوشی موبایلی یک ظاهر زیبا ایجاد کنند . اگر که شیشه گوشی شما خراش برداشته است و یا صرفا می خواهید که چهره ای تازه به گوشی خود ببخشید ، یک قالب جدید راهکار خوبی محسوب می شود که با کمترین هزینه چهره  گوشی شما را بروز می سازد . 

یک تم جدید

سایت اندروید گایز ( AndroidGuys ) از جمله سایت هایی می باشد که علاقه زیادی به تغییر دادن ظاهر پیش زمینه و آیکون های یک گوشی همراه دارد . در این سایت درواقع برای این کار یک بخش اختصاصی نیز با نام Steal This Look تدارک دیده شده است که چنین ابزارهایی را در اختیار کاربران می گذارد . مجموعه ای از آیکون های جدید در کنار یک پیش زمینه تازه می تواند احساس بهتری را در کاربر هنگام نگاه کردن به صفحه نمایشگر یک موبایل ایجاد کند . برخی از سازندگان حتی تم هایی را با طرح تابستان ارائه کرده اند از این رو بد نیست که با استفاده از این تم ها ظاهر گوشی های خود را بهتر سازید .

استفاده عناصر طبیعی مانند چوب

چوب از جمله موادی است که همیشه کاربرد زیادی در زمینه تزیین سازی اشیاء مختلف داشته است . این عنصر می تواند احساس خوبی را در دستان شما ایجاد کند و ظاهری کلاسیک اما زیبا را برای دستگاه های مدرن به ارمغان بیاورد . سازندگان و سایت های مختلفی در بازار وجود دارد که کاورهایی چوبی را برای انواع مختلف گوشی های هوشمند می سازند . این کاورها نه تنها ظاهر زیبایی دارند بلکه می توانند از گوشی شما در برابر سقوط ها و خراش ها نیز محافظت کنند . 

تعویض باتری

اگر که گوشی شما به یک باتری جدا نشدنی مجهز است ناامید نشوید زیرا به راحتی می توانید این باتری ها را نیز تعویض کنید . سایت هایی مانند iFixIt علاوه بر ارائه راهکارهایی برای تعمیر گوشی های همراه  کاربران را در جایگزین سازی باتری دستگاه هایی مانند نکسوس 5 نیز یاری می سازند . عوض کردن یک باتری گاهی می تواند مدت عملکرد گوشی شما را دو برابر کند . برای انجام چنین کاری تنها به یک باتری ، 30 دقیقه زمان و یک ابزار مناسب نیاز خواهید داشت ؛ البته گاهی تعویض باتری یک دستگاه خریدن یک شارژر مناسب را نیز به دنبال دارد .

عایق سازی گوشی در برابر آب

اگر که به شنا در دریا و یا استخر علاقمند هستید بهتر است که با صرف کمی هزینه و خرید یک کاور مخصوص از گوشی خود در مقابل آب محافظت کنید . دستگاه هایی وجود دارند که به خودی خود ضد آب هستند اما اگر که چنین گوشی هایی را در اختیار ندارید پیشگیری کردن از بروز مشکلات ناشی از نفوذ آب توصیه چندان بدی نیست . کاورهایی با برند Lifeproof و Supcase می توانند امنیت گوشی هایی نظیر آیفون 6S ، گلکسی S6 ، گلکسی S4 ، دروید توربو 2 ، گلکسی S7 ، نوت 5 ، نوت 4 ، موتو ایکس Pure ، ال جی G4 و اچ تی سی وان M9 را در مقابل آب تامین کند . برخی از سازندگان نیز هستند که کاورهایی را با قابلیت استفاده برای انواع مختلف گوشی های موبایل وارد بازار می کنند ؛ البته این کاورها توانایی کمتری در محافظت از گوشی های موبایل در برابر آب دارند .

حذف برخی از نرم افزارها

اگر که لیست نرم افزارهای موجود در گوشی خود را چک کنید بدون شک متوجه می شوید که هیچ وقت از برخی از نرم افزارهای موجود در حافظه دستگاه خود استفاده نکرده اید . توصیه می شود که چنین نرم افزارهایی را حذف کنید زیرا این برنامه ها به جز اشغال فضای حافظه ، پر کردن پیش زمینه گوشی و خالی کردن شارژ باتری کار دیگری را انجام نمی دهند . در صورتی که برخی از نرم افزارها توسط سازندگانی مانند سامسونگ به طور پیش فرض بر روی دستگاه شما نصب شده اند با استفاده از برنامه هایی مانند Package Disabler Pro می توانید بدون ریشه یابی کردن گوشی خود چنین نرم افزارهایی را حذف کنید . با انجام این کار حافظه اشغال شده توسط این نرم افزارها بازگردانده نمی شود اما سرعت گوشی و مدت عملکرد باتری دستگاه بیشتر می گردد .

یک ساعت هوشمند بخرید

خریدن یک ساعت هوشمند تاثیر زیادی در افزایش مدت عملکرد باتری یک گوشی همراه دارد . چک کردن هشدارها ، خواندن پیام های کوتاه و باز کردن قفل گوشی همراه با استفاده از یک ساعت هوشمند می تواند مدت زمان عملکرد باتری گوشی شما را به میزان زیادی افزایش دهد . ساعت های هوشمند علاوه بر این می توانند فایل های صوتی را در خود ذخیره کنند از این رو کاربر قادر خواهد بود که بدون حمل کردن یک گوشی موبایل به آهنگ های خود گوش دهد . ساعت هایی مانند ال جی Urbane و نسل دوم موتو 360 از جمله محصولاتی می باشند که توانایی های زیادی در خود دارند . 

منبع خبر: androidguys

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر