ایکس باکس وان با هارد 2 ترابایتی

ایکس باکس وان با هارد 2 ترابایتی

به نظر می رسد که مایکروسافت هفته آینده از دو مدل مختلف ایکس باکس وان در کنفرانس E3 رونمایی می کند، به احتمال زیاد یکی از آنها نسخه باریکی است، و دیگری از یک هارد دیسک 2 ترا بایتی پشتیبانی می کند.

به گزارش گیم اسپات و به نقل از یک منبع ناشناس، مایکروسافت قصد دارد با این نسخه جدید به کاربران فضای ذخیره سازی بیشتری را ارائه کند- تا به حال ایکس باکس وان با 500 گیگابایت یا 1 ترابایت هارد دیسک خریداری شده است.


شایعه شده که مایکروسافت در نسخه 2 ترا بایتی ایکس باکس وان، GPU قوی تری را با رزولوشن 4k ارائه کرده است.معمولآ مایکروسافت در مورد محصولات منتشر نشده اظهار نظری نمی کند، به همین خاطر بیشتراطلاعات در کنفرانس E3 منتشر می شود، هفته آینده هم سالگرد بروزرسانی ویندوز 10 است، هم مایکروسافت جزئیات کنسول ایکس باکس را بهبود بخشیده است.


علاوه بر نسخه های جدید ایکس باکس، مایکروسافت روی دستگاه های  استریم جدیدی (دستگاه های پخش و اشتراک مالتی مدیا) کار می کند که با Chromecast  گوگل به رقابت بپردازد.این دستگاه های جدید مقرون به صرفه خواهند بود و قیمتشان زیر 200 دلار است، و موقع استفاده از آن ها همزمان می توان بازی های ویندوز را نیز اجرا کرد.

 

منبع خبر: softpedia

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر