Adata، دیسک الکترونیکی SP600NS34 M.2 را به بازار عرضه کرد

Adata، دیسک الکترونیکی SP600NS34 M.2 را به بازار عرضه کرد


تکنولوژی Adata، پیشرو در تولیدات ماژول های DRAM و فلش مموری های NAND، به تازگی دیسک الکترونیکی  Primier SP600NS34 M.2 2242SATA را برای کامپیوترهای میزکار و آلترابوک ها به بازار عرضه کرده است.

برای رسیدن به آخرین نسخه ی پلت فرم و انتظارات کاربران نظیر سرعت بالاتر، ذخیره ی انرژی و کم کردن قطر دیسک، ADATA ویژگی ها و مشخصاتی را در دیسک به کار برده است تا به کارایی بالاتری برسد مانند تکنولوژی DEVSLP، BCH ECC و پاسخ هوشمند اینتل. اگر به دنبال راهی برای ارتقای آلترابوک خود هستید؛ Primier SP600NS34 انتخاب مناسب همراه با قیمت خوبی برای این کار خواهد بود.
Primier SP600NS34 با ظرفیت های 128 و 256 گیگابایت و کوچکترین حالت با اندازه های 22×42×3.5 میلیمتری تولید شده است. کنترل کننده ی JMicron، سرعت خواندن ترتیبی ؛ حداکثر تا 550 مگابایت بر ثانیه است ، کارآیی خواندن/ نوشتن تصادفی 4 کیلوبایت تا حداکثر 75K/77K IOPS از مشخصات این دیسک الکترونیکی می باشد. استفاده ی Premier SP600NS34 از تکنولوژی DEVSLP به مصرف کمتر انرژی، بیشتر از حالت idle در طولانی کردن عمر باتری کمک می کند.
برای بالابردن بازده انتقال داده، Primier SP600NS34 از تکنولوژی پاسخ هوشمند اینتل حمایت می کند، که به صورت خودکار برنامه ها و داده های بیشتر استفاده شده را تشخیص می دهد و سبب بالا رفتن سرعت انتقال داده می شود. این دیسک الکترونیکی به یک بافر نهانی DDR3 DRAM مجهز است که کارایی خواندن/ نوشتن تصادفی را در مقایسه با دیسک الکترونیکی فاقد DRAM دو برابر افزایش می دهد. علاوه بر این، Primier SP600NS34 از سخت افزار BCH ECC(کد تصحیح خطا) تا حداکثر 1 کیلوبایت برای قابلیت اعتماد بیشتر و محافظت از داده ها پشتیبانی می کند. دیسک های الکترونیک ADATA می توانند نرم افزار SSD ToolBoxرا به رایگان دانلود کنند تا کاربران به راحتی و سریعتر درایوهای الکترونیکی خود را تنظیم، بهینه سازی و یا نظارت کنند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر