Giada خبر از OPS سازگار با کامپیوتر کوچک با نام P211 داد.

Giada خبر از OPS سازگار با کامپیوتر کوچک با نام P211 داد.


Giada، صنعت پیشرو در تولید کامپیوترهای شخصی کوچک، سرورها و سیستم های توکار، آخرین نسخه از کامپیوتر شخصی OPS را که برای صفحه نمایش های دیجیتال مناسب است، به بازار عرضه کرد.Giada P211 ایده ای برای برنامه های صفحه نمایش  دیجیتال OPS مانند تخته سفیدهای الکترونیکی، سیستم های مالی، سوپرمارکت ها، رستوران ها، سینمای دیجیتال، بیمارستان ها و موسسات آموزشی می باشد.


OPS مخفف “Open Pluggable Specification”است که توسط اینتل طراحی شده است. اینتل اولین صنعت در حوزه ی استاندارد سازی تصویر و ویدئو برای برنامه های صفحه نمایش دیجیتالی هوشمند با قیمت مناسب است که انعطاف برنامه های صفحه نمایش دیجیتال را بالا می برد و با پشتیبانی آزاد و نصب ساده، توسعه ی آن بالا می رود.
Giada P211 یک OPS سازگار با کامپیوتر شخصی کوچک است که برای نصب ساده، پشتیبانی و استفاده از زیرساخت های دیجیتال به کار می رود. پنجمین نسل اینتل با پردازنده های چهار هسته ای و شش هسته ای و گرافیک 5500/6500، کارآیی برجسته برای برنامه های تخته سفید الکترونیکی و صفحه نمایش دارد.
Giada P211 یک OPS سازگار با کامپیوتر شخصی کوچک است که از ویژگی های کنترل از راه دور پشتیبانی می کند و نصب، استفاده و پشتیبانی از صفحه نمایش و تخته سفید الکترونیکی را آسان می کند.  این OPS برای اعمال طولانی مدت و با شاسی فلزی برای اتلاف حرارت مطلوب، زمانی که از پردازنده چهار هسته یا شش هسته اینتل با مصرف انرژی کم استفاده می کند، طراحی شده است. این مدل از Ultra HD استفاده می کند که چهار برابر بهتر از صفحه نمایش-هایی است که از HD استفاده می کنند. از خروجی HAMI 1.4a برای ویدیوهای 1080p و 2160p و صدای دیجیتال چند کاناله پشتیبانی می کند.
جدای از واسط OPS JAE، P211 درگاه های اتصالاتی بسیاری شامل دو درگاه USB2.0، دو درگاه USB3.0، یک درگاه COM و دو درگاه MINI PCIE و یک اسلات سیم کارت 3G می شود.
برای سهولت استفاده و قابلیت اداره ی بهتر، Giada، تکنولوژی JAHC خود را نیز به P211 افزوده است، برنامه ای نیز در P211 قرار گرفته است که دارای دستورالعملهایی مانند خودکارسازی روشن شدن دستگاه زمانی که به منبع تغذیه متصل می شود، یک منبع تغذیه برنامه ریزی شده برای روشن و خاموش کردن دستگاه و سیستم کنترل از راه دور می باشد.
این کامپیوتر کوچک با اکثر سیستم های عامل که شامل ویندوز 7، ویندوز 8.1 و لینوکس می شوند، سازگار است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر