تاریخ عرضه بازی Titanfall 2 مشخص شد !

تاریخ عرضه بازی Titanfall 2 مشخص شد !

ارتباط بین روبات و انسان !

EA و Respawn اولین جزییات مرتبط با بازی سقوط تایتان 2 را منتشر کردند . ظاهرا EA نمی خواهد برای دادن اطلاعات نسخه جدید بازی کاربران را تا زمان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 منتظر بگذارد . 

این سازنده به دنبال پست های خود تریلر جدیدی را از این بازی اول شخص نیز منتشر کرده است . در این بازی کاربر شخصیت جک کوپر ، یک نظامی را که با تایتان ارتباط برقرار کرد ، هدایت می کند . همه جزییات منتشر شده نشان می دهند که ارتباط انسان و روبات در جریان بازی نقش مهمی را ایفا می کند . تایتان ، روبات کاربر ، در واقع نقش یک دوست همکار و همچنین یک ماشین جنگی بی رحم را در بازی بر عهده دارد .

مکانیک های گیم پلی بازی

در نسخه 2 کاربر سلاح هایی جدید ، امکان اعمال تنظیمات بیشتر نظیر توانایی های بیشتر برای خلبان کنترل کننده روبات ، یک سیستم پیشرفت تازه و همچنین 6 روبات جدید برای اجرای بازی های مولتی پلیر را در اختیار دارد . انتظار می رود که نسخه دوم بازی سقوط تایتان در تاریخ 28 اکتبر ( 3 آبان ) برای پلت فرم های پی سی ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان وارد بازار شود . EA تا چند ساعت آینده اطلاعات بیشتری را در مورد این بازی در کنفرانس مطبوعاتی E3 خود ارائه می کند ؛ البته با توجه به جزییاتی که تا به حال در مورد این بازی جذاب منتشر شده می توان پیش بینی کرد که سازنده کهنه کار می خواهد در مورد چه شاهکاری صحبت کند .

منبع خبر: engadget

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر