هسته ی لینوکس 4.1 LTS با ARM، UFS و IPv4 به روز رسانی می شود

هسته ی لینوکس 4.1 LTS با ARM، UFS و IPv4 به روز رسانی می شود


نسخه ی نگهداری maintenance) 4.1.2) توسط پشتیبان لینوکس ارایه شد. چند روز پیش این خبر را گرک کرواه هارتمن اعلام نمود. این به روز رسانی عبارت بود از: ارایه ی گرداننده ها (drivers) های به روز شده، رفع چاله های امنیتی در نقاط مختلف و همچنین رفع مشکل باگ ها.با نگاهی به متن سخنرانی رسمی متوجه می شویم که هسته ی لینوکس 4.1.2 که یک LTS (پشتیبانی طولانی مدت) است در چندین نقطه، معماری ARM را بهسازی نموده است.


علاوه بر این، بهبود هایی در زمینه ی معماری های s390 و x86، چندین گرداننده ی به روز رسانی شده، مخصوصاً برای قسمت هایی چون CPUFreq، CPUIdle، IOMMU، USB، KVM و اترنت (بیشتر برای سخت افزار Mellanox)، بهبود هایی برای سیستم فایل یونیکس (UFS)، چندین عیب یابی برای شبکه (بیشتر برای IPv4) و چندین ارتقای امنیتی به چشم می خورد.
گرک کرواه هارتمن اظهار می دارد که با معرفی هسته ی جدید 4.1.2 لینوکس تمامی کاربران ورژن قبلی یعنی 4.1 ملزم به بروز رسانی هسته ی لینوکس خود می باشند. هسته ی جدید را می توانید از اینجا دریافت داشته و به راحتی نصب نمایید کاربران حرفه ای که با کامپایل هسته آشنا هستند می توانند تاربال (tarball) هسته ی لینوکس 4.1.2 را به صورت دستی دریافت و سپس هسته را به روز رسانی نمایند.

 

0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر