یکی از بزرگترین دانشمندان حال حاضر میگوید دلیل قطعی اثبات وجود خدا را یافته است

یکی از بزرگترین و سرشناس ترین دانشمندان حال حاضر دنیا اخیرا اعلام کرده است که شواهدی یافته که نشان میدهد یک نیروی بزرگ همه چیز در دنیای ما را مدیریت میکند.

به گزارش «تابناک» فیزیکدان نظری «میچیو کاکو» میگوید که نظریه ای را ابداع کرده که در نهایت منتهی به اثبات وجود خدا میشود. اطلاعاتی که وی در رابطه با نظریه خود منتشر کرده است که منجر به در گرفتن مباحثات جدی در میان دانشمندان شده است زیرا کاکو یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین دانشمندان حال حاضر و یکی از مبدعان و طراحان نظریه String است که در میان دانشمندان از اعتبار بالایی برخوردار است.
یکی از بزرگترین دانشمندان حال حاضر میگوید دلیل قطعی اثبات وجود خدا را یافته است

وی در نظریه جدید خود از آنچه در علم فیزیک با نام «نیمه نخستین – شعاع تاکیونی» شناخته میشود استفاده کرده است. تاکیون یک ذره فرضی است که از اتم کوچکتر بوده و با سرعتی بیشتر از سرعت نور حرکت میکند و بر اساس فرضیات قادر است مواد را در کیهان آزاد سازد یا فضا را در میان ذرات ماده جای دهد و همه چیز را از تاثیرات دنیای اطراف آزاد کند.

کاکو بعد از انجام چندین آزمای به این نتیجه رسیده است که ما در دل یک «ماتریکس» زندگی میکنیم. وی میگوید: من به این نتیجه رسیدم که ما در دنیایی زندگی میکنیم که توسط قوانینی که توسط یک هوش بزرگ ساخته شده مدیریت میشود. باور کنید که هر آنچه که امروز به عنوان شانس و اقبال از آن سخن میگوییم هیچ معنایی ندارد.

وی تاکید کرده است: از نظر من واضح است که ما در طرحی زندگی میکنیم که توسط قواعد از پیش ساخته شده مدیریت میشود و نه توسط شانس و اقبال، بلکه توسط یک هوش متعالی و کیهانی شکل یافته است.

مححدنورمحمدی

چهارشنبه, 03 آذر 1395

خخخخخ...یعنی اقای هوشمند الان کشف کردن که خدا وجود داره!!!؟؟؟؟!!؟

Mehran

یکشنبه, 02 اردیبهشت 1397

واقعا با وجود این... ادم به شک میفته ولی وقتی که حرفای دانشمندان هارو خوندم باورم شد که واقعا یه کسی هست که از رگ گردن بهت نزدیک تره

مریم فرحاد از ایران

جمعه, 07 اردیبهشت 1397

من منن را خواندم و دوست دارم بیشتر با این دانشمند بزرگ حرف بزنم و به چالش بکشم بحث را تا کثفیات بیشتری شود من یک معلم ساده از ایران هستم که فقط زبان فارسی بلدم ولی علمم زیاده

م

یکشنبه, 03 تیر 1397

دلیلی ندارد این هوش را به خدا نسبت‌ دهیم

حمید

پنجشنبه, 14 تیر 1397

برو باباا...کسی که چیزی بارش نیست میگه علمم زیاد...

حمید

پنجشنبه, 14 تیر 1397

اگه به خدا قادر توانا نسبت ندیم به ... جناب عالی نسبت بدیم؟

Amirhosein

چهارشنبه, 07 شهریور 1397

وقتی دانشمندان در مورد بحثی صحبت میکنند آخه نمی‌دونم شماها می‌خواین چجوری واسه خودتون موضوع دراز کنید
آخه شما علم زیادی دارین یا انیشتین هستید

مریم

چهارشنبه, 01 اسفند 1397

Wolf

چهارشنبه, 22 اسفند 1397

خدا وجود داره چندین بار من قدرت خدارو دیدمو شنیدم خدا واقعا وجود داره.

حسین

چهارشنبه, 14 فروردین 1398

مدنی

چهارشنبه, 12 تیر 1398

سلام عزیز.منم برام ابتدا خیلی سوال بود و دوست داشتم بدونم واقعا هست یا نه و این بستگی به خود فرد داره من برای خودم و کسی که دنبال دلیل محکم باشه ثابت کردم و میکنم هزاران هزار بار بدون هیچ زحمت.البته اینم خودش یکی از همین نشانست که بی زحمت ثابت میکنه وجودشو و به جای لازم و دریتش والا اگه همه میدیدیم یا بیاید نعوذبه الله روبرو بایسته که دیگه هنر نیست معرفت و شعور ما تعیین کننده باشه.مثل اینکه وقتی مطمعنی صاحب چیزی هست یا تو دوربین پیدات میکنه دست از پا خطا نمیکنی و این ربطی به پاکی شما یا من که نداره از ترس بوده.!
خوب اگه این دلیل چندان چنگی به دل نمیزنه از مدیر سایت ایمیلمو بگیر راهشو بهت بگم خوب ببینیش واضح تر از هرکسی که دیده.فقط یه شرط هم داره اینکه فرمودی عقلانی و اگر دیدی و گفتی نه این فلان چیز بود با اینکه چنین چیزی به هیچ عنوان تصور نمیشد،در اونصورت (نعوذ به الله عفو مثال جهت روشن شدن)حتی بگه بیا من خودمم یا بیا با هم دست بدیم یا بریم فلان جا بازم میشه بهانه آورد!درسته؟من دلیلی میارم هزار بار قرار بزار و ببین!خوبه؟فدای اینهمه حق خاهی که همین هم درسته و فبول کردن و اطاعت کور کورانه که پشیزی نمی ارزه.عشقی داداشم.دوست دارم صحبت کنیم.

Sana

یکشنبه, 19 آبان 1398

امیر

جمعه, 08 آذر 1398

هرچیزی علت علمی دارد.
حتی ساخت این جهان.
معجزه و این کسشرات الکیه.
چیزی فراتر از عقل انسان نیست.
خدای در کار نیست همین.
خیلی سادست.
دوستان اگر ما از بچگی غذای چینی هارو بهمون میدادن تربیت میشدیم که فقط از اون غذاهای چینی مصرف کنیم.
ما از بچگی بهمون گفتن خدای وجود داره دیگه میترسیم از ترازوی عقلمون استفاده کنیم.