یکی از بزرگترین دانشمندان حال حاضر میگوید دلیل قطعی اثبات وجود خدا را یافته است

یکی از بزرگترین و سرشناس ترین دانشمندان حال حاضر دنیا اخیرا اعلام کرده است که شواهدی یافته که نشان میدهد یک نیروی بزرگ همه چیز در دنیای ما را مدیریت میکند.

به گزارش «تابناک» فیزیکدان نظری «میچیو کاکو» میگوید که نظریه ای را ابداع کرده که در نهایت منتهی به اثبات وجود خدا میشود. اطلاعاتی که وی در رابطه با نظریه خود منتشر کرده است که منجر به در گرفتن مباحثات جدی در میان دانشمندان شده است زیرا کاکو یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین دانشمندان حال حاضر و یکی از مبدعان و طراحان نظریه String است که در میان دانشمندان از اعتبار بالایی برخوردار است.
یکی از بزرگترین دانشمندان حال حاضر میگوید دلیل قطعی اثبات وجود خدا را یافته است

وی در نظریه جدید خود از آنچه در علم فیزیک با نام «نیمه نخستین – شعاع تاکیونی» شناخته میشود استفاده کرده است. تاکیون یک ذره فرضی است که از اتم کوچکتر بوده و با سرعتی بیشتر از سرعت نور حرکت میکند و بر اساس فرضیات قادر است مواد را در کیهان آزاد سازد یا فضا را در میان ذرات ماده جای دهد و همه چیز را از تاثیرات دنیای اطراف آزاد کند.

کاکو بعد از انجام چندین آزمای به این نتیجه رسیده است که ما در دل یک «ماتریکس» زندگی میکنیم. وی میگوید: من به این نتیجه رسیدم که ما در دنیایی زندگی میکنیم که توسط قوانینی که توسط یک هوش بزرگ ساخته شده مدیریت میشود. باور کنید که هر آنچه که امروز به عنوان شانس و اقبال از آن سخن میگوییم هیچ معنایی ندارد.

وی تاکید کرده است: از نظر من واضح است که ما در طرحی زندگی میکنیم که توسط قواعد از پیش ساخته شده مدیریت میشود و نه توسط شانس و اقبال، بلکه توسط یک هوش متعالی و کیهانی شکل یافته است.

مححدنورمحمدی

چهارشنبه, 03 آذر 1395

خخخخخ...یعنی اقای هوشمند الان کشف کردن که خدا وجود داره!!!؟؟؟؟!!؟

Mehran

یکشنبه, 02 اردیبهشت 1397

واقعا با وجود این... ادم به شک میفته ولی وقتی که حرفای دانشمندان هارو خوندم باورم شد که واقعا یه کسی هست که از رگ گردن بهت نزدیک تره

مریم فرحاد از ایران

جمعه, 07 اردیبهشت 1397

من منن را خواندم و دوست دارم بیشتر با این دانشمند بزرگ حرف بزنم و به چالش بکشم بحث را تا کثفیات بیشتری شود من یک معلم ساده از ایران هستم که فقط زبان فارسی بلدم ولی علمم زیاده

م

یکشنبه, 03 تیر 1397

دلیلی ندارد این هوش را به خدا نسبت‌ دهیم

حمید

پنجشنبه, 14 تیر 1397

برو باباا...کسی که چیزی بارش نیست میگه علمم زیاد...

حمید

پنجشنبه, 14 تیر 1397

اگه به خدا قادر توانا نسبت ندیم به ... جناب عالی نسبت بدیم؟

Amirhosein

چهارشنبه, 07 شهریور 1397

وقتی دانشمندان در مورد بحثی صحبت میکنند آخه نمی‌دونم شماها می‌خواین چجوری واسه خودتون موضوع دراز کنید
آخه شما علم زیادی دارین یا انیشتین هستید

مریم

چهارشنبه, 01 اسفند 1397

محمد

دوشنبه, 15 اردیبهشت 1399

هیچ علمی تا به الان وجود خداوند رو اثبات نکرده و نخواهد کرد
خدا فقط و فقط یک باور و یک اعتقاده
انسان با توجه به هوشی که برخوردار بود تونست نسل خودش رو پرورش بده بعد از ١۴۰۰سال به چنین تکنولژی های برسه ولی هیچ کدوم از موجودات زنده دیگه نتونستن قادر هم نبودن عملکرد انسان رو داشته باشن
انسان هم با فجیه ترین حالات ممکن نسل خودش رو منقرض میکرد اگر بهانه خداوند و خدا پرستی و راه راست را پیامبران نیاورده بودن

Wolf

چهارشنبه, 22 اسفند 1397

خدا وجود داره چندین بار من قدرت خدارو دیدمو شنیدم خدا واقعا وجود داره.

حسین

چهارشنبه, 14 فروردین 1398

Setareh2217

سه شنبه, 05 فروردین 1399

دوست عزیز اینکه میکی اینا مزخرفه. و خدا ذات مطلق وقدرت برتره وفقط به خاطر وجود یه نفر نمیاد معجزه بفرسته در ۱۴۰۰ سال پیش که علم نه پیشرفتی داشت وشعور جاهلان بسار کم بود برای فهموندن به کافران نیاز به معجزه بود البته اگر امثال من وشما چشمامونو باز کنیم میبینیم که. خدا هر روز داره برامون معجزه میفرسته ولی به خاطر جهل وخودخواهی وجود خدا رو حس نمیکنیم بهتر دیدتون رو نسبت به جهان وآفریدگار مطلق و یگانه تغیر بدید

سجاد

جمعه, 15 فروردین 1399

با سلام معجزه از این بالاتر که با یک تکه پی می بینیم و با یک تکه گوشت حرف می زنیم و بایک تکه استخوان می شنویم، غیر از آن که معجزه برای اثبات مدعی پیامبری است؛ و اگرنه وجود خدا که با عقل قابل شناخت

مدنی

چهارشنبه, 12 تیر 1398

سلام عزیز.منم برام ابتدا خیلی سوال بود و دوست داشتم بدونم واقعا هست یا نه و این بستگی به خود فرد داره من برای خودم و کسی که دنبال دلیل محکم باشه ثابت کردم و میکنم هزاران هزار بار بدون هیچ زحمت.البته اینم خودش یکی از همین نشانست که بی زحمت ثابت میکنه وجودشو و به جای لازم و دریتش والا اگه همه میدیدیم یا بیاید نعوذبه الله روبرو بایسته که دیگه هنر نیست معرفت و شعور ما تعیین کننده باشه.مثل اینکه وقتی مطمعنی صاحب چیزی هست یا تو دوربین پیدات میکنه دست از پا خطا نمیکنی و این ربطی به پاکی شما یا من که نداره از ترس بوده.!
خوب اگه این دلیل چندان چنگی به دل نمیزنه از مدیر سایت ایمیلمو بگیر راهشو بهت بگم خوب ببینیش واضح تر از هرکسی که دیده.فقط یه شرط هم داره اینکه فرمودی عقلانی و اگر دیدی و گفتی نه این فلان چیز بود با اینکه چنین چیزی به هیچ عنوان تصور نمیشد،در اونصورت (نعوذ به الله عفو مثال جهت روشن شدن)حتی بگه بیا من خودمم یا بیا با هم دست بدیم یا بریم فلان جا بازم میشه بهانه آورد!درسته؟من دلیلی میارم هزار بار قرار بزار و ببین!خوبه؟فدای اینهمه حق خاهی که همین هم درسته و فبول کردن و اطاعت کور کورانه که پشیزی نمی ارزه.عشقی داداشم.دوست دارم صحبت کنیم.

Sana

یکشنبه, 19 آبان 1398

امیر

جمعه, 08 آذر 1398

هرچیزی علت علمی دارد.
حتی ساخت این جهان.
معجزه و این کسشرات الکیه.
چیزی فراتر از عقل انسان نیست.
خدای در کار نیست همین.
خیلی سادست.
دوستان اگر ما از بچگی غذای چینی هارو بهمون میدادن تربیت میشدیم که فقط از اون غذاهای چینی مصرف کنیم.
ما از بچگی بهمون گفتن خدای وجود داره دیگه میترسیم از ترازوی عقلمون استفاده کنیم.

ساسان

شنبه, 24 اسفند 1398

خیلی چیزها هست که با علم جور در نمیاد، عدد ثابت کیهانی و خیلی چیزای دیگه که دهه ها هست فکر دانشمندان رو به خودش مشغول کرده دانشمندانی مثل میچیو کاکو رو به این نتیجه رسونده که نمیتونه شانسی باشه. یک نفر یا نیرویی یا پدیده ای باید یک سری چیزها رو تعریف کرده باشه، خیلی ها این چیز رو خالق هوشمند مینامند، خیلی های دیگه خدا یا چیزهای دیگه ولی چیزی که هست اینه که ما هنوز هیچ توضیح مشخصی برای هیچ چیز نداریم، نه هاوکینگ چیزی برای رد خدا داشت نه کس دیگه ای، صحبت های شخصیت های بزرگ علمی در مورد منشا این دنیا و خدا بیشتر فلسفی هست تا علمی. یه مورد دیگه که باید بگم اینه که خدا توی قران خودش رو کسی که علم بینهایتی داره معرفی میکنه، میشه گفت وجود خدا لزوما به این معنی نیست که علم رو باید رد کرد.

بهار

پنجشنبه, 28 فروردین 1399

منم فکر میکنم خدا وجود نداره

Mahsa

شنبه, 30 فروردین 1399

مهسا

سه شنبه, 19 آذر 1398

راضی نشدممممم....................................

آیسا

شنبه, 21 دی 1398

من کاری به نظر آقای کاکو یا آقای هاوکینگ ندارم یکیشون میگه هس یکی میگه نیست اما دوس دارم که خدا باشه چون بدونش زندگی وحشتناکه

فاطمه

دوشنبه, 07 بهمن 1398

سلام.من مطمئنم خدا هست و اون هوش برتر و منبع آفرینش هس ودر میان هر قومی اسمی داره وما هم بهش میگیم خدا....

معراج

چهارشنبه, 21 اسفند 1398

هرکسی که افریده ها و خلقت رو درست، تماشا کنه زییایی و هوش به کار رفته در اون رو درک میکنه و برخی از محقق ها به خاطر ریز شدن در فهمیدن پدیده ها این زیبا یی رو میتونه بهتر درک کنه از این نظر بابت ایشون هم این رو درک کرده
البته در مورد بحث بالا از جنبه ای که گفتم در ابتدا، میشه توجه کرد و فهمید این جهان نظام مند است و دارای ظرافت ها. حالا اگر در بحث های دیگر نظر و سوالی دارید مثلا اعتقادی در جای دیگری باید جست و جو کرد

سروش

شنبه, 24 اسفند 1398

خداوند همون علم هستش اگه میتونی به علم اعتقاد نداشته باشی و منتظر پیشرفت باشی در اشتباهی مثل فرق مریخ و زمین
علت پیشرفت وجود بیت هایی کوچک از خدا یا همان علم نهان در جهان هستش که تبدیل به هوش و زکاوت الان میشن و گرداوری و تجمعش باعث پیشرفت میشه
از نظر من بدون در نظر گرفتن اعتقادات مذهبی علم یا خداوند در همجا پخش هستن و هر جا عامل سومی پیدا بشه وجودش بیشتر نمو پیدا میکنه
در انسان بیشتر از همو نمو پیدا کرده والا هوش حتی در سنگ هم هست با نمو کمتر

عبدالله

شنبه, 24 اسفند 1398

سلام خدا هست زيرا اين جهان خود به خود به وجد نيومده مگه ماشين خود به خود به وجود أمده اونم با برخورد اكسيژن و آهنو..
اونم با اين نظم وهيچ چيز اضافه كم نيس اونوقت اين جهان با اين نظم و عظمت و ترتيب به اين زيبايى مگه ميشه خدا نباشه؟
پس ماشين و يخچال و نلويزيون و ... خود به خود ساخته شدن و انسانى هم وجود نداره
مگه ميشه اين همه نظم و ترتيب و يا چرا سيارات مربع نيست يامثلث اگر بود دو روز شب بود به روز صبح ويا بالعكس أما دائره است و به ساعتى صبح و به ساعتى شب
اون كسى كه ميگه چون ما بچه بوديم يه چيزى دادن به خوردمون خدا هست بهش ميگم حتى ادم هاى غير ايرانى هم ميگن خدا هست حتى غير مسلمان آلبرت انيشتن كه همه قبولش دارن به نظريه داره و در اون وجود خدا را اثبات كرده. ودانشمندان معروف ديگرى
ابو على سينا به خدا ايمان داشت
انيشتن وقتى أتم ساخت و ديد بسيارى كشته شدن بسيار گريه كرد و توبه به سوى خدا
حمد وسپاس خدايى را كه آسمان ها (كهكشان ها)و زمين را خلق كرد و تاريکى ها و نور را قرار داد درحالى كه كسانى به أو كفر ميورزند يعنى خدا هست و آگاه است به افكار عده اى كه ميگويند أو نيست.

tamanamori

شنبه, 24 اسفند 1398

سلام ببخشیدا ولی انکار خدا تو این دوره واقعا یه کاره احمقانس وقتی که اکثر آدما میرن احضار روح و جن میکنن و واقعا این اتفاق میافته چطور وجود خدارو انکار میکنن . روح و جنایی که با همون آیه های تو قرآن احضار میشن چطور خدارو انکار میکنین .خوبه خدا ارزش مارو از بقیه موجودات مخصوصا اونایی که از اتش (جن و شیطان) ساخته شده اند برتر ساخته .حالا نصف اون جنایی ک احضارشون میکنین خدارو میپرستن چرا چون اونا ازما باهوشترن و یقین دارن حالا ما باید خدارو انکار کنیم واقعا یه کار احمقانه و گستاخانه است ولی باز توهین نمیکنم در ضمن (اونجا ک گفتم جنا باهوشن اکثراشون باهوشن ولی انسانا باهوشترن ولی نمیدونن از قدرتشون استفاده نمیکنن ) مرسی (تمنا)

arman

شنبه, 24 اسفند 1398

این نظر هم برای شما و نه پخش در سایت. نسبت به سایت های دیگه فیلتر شدیدتری دارید. اگه قراره همه نظر موافق شمارو بدن ولو غیر علمی پس چجور نظراتی هست. مردم بیسواد نیستند که فرق مقاله های سفارشی که مورد پروپاگاندا قرار میگیرنو نفهمن

سینا

سه شنبه, 09 اردیبهشت 1399

خدا کسی نیست که علم زیاد داشته باشه
بلکه علمم خدا آفریده
اصلا علم برای دنیای مادیه
مثلا علم هیچ توضیحی برای روح و ماورای طبیعت نداره
خدا اگه ماورای طبیعته پس علمم جز افریده های خودشه

اسما

پنجشنبه, 11 اردیبهشت 1399

shinha

چهارشنبه, 17 اردیبهشت 1399

ولی ای کاش خدا یه کاری میکرد هممون بفهمیم وجود داره
گرچه امکان نداره . شاید این بحث قراره تا ابد ادامه داشته باشه . چون وجود خدا جز قوانین فیزیک نیست
و هرچی فراتر از درک و دنیای فیزیکی باشه رو نمیتوان به طور قطبی ثابت کرد :(

مریم

سه شنبه, 06 خرداد 1399

سلام. من سه بار در زندگیم معجزه رو دیدم و اون وقتی بود که از ته دلم برای مشکل لاینحل خود دعا کردم و حل شد. و فقط معجزه بود و بس. و این فقط می تونه کار خدا باشه .