مدیرعامل علی بابا : کالاهای تقلبی بهتر از کالاهای اصلند!

مدیرعامل علی بابا : کالاهای تقلبی بهتر از کالاهای اصلند!

مدیر عامل شرکت علی بابا در ژورنال وال استریت از کالاهای تقلبی حمایت کرد و گفت " امروزه محصولات تقلبی نسبت به محصولات اصل از کیفیت بهتر و قیمت مناسب تری برخوردارند".

مقاله این ژورنال توضیح می دهد که علی بابا به خاطر جعل محصولات دیگران، مدتی تحت فشار بوده است . یک گروه ضد جعل و تقلب که در میان اعضای آن می توان به مارک های لوکس مانند تیفانی، مایکل کراس و گوچی امریکا اشاره کرد، اعتراض خود را نسبت به علی بابا اعلام کرده اند.

این شرکت حتی از طرف تنظیم کننده صنعت چین نیز مورد انتقاد قرار گرفته است، به طوری که گفته شده پورتال خرده فروشی Taobao به فعالیت های کسب و کار غیر قانونی علی بابا توجه کافی ندارد! شرکت علی بابا این ادعا را مسخره کرد و گفت که این گزارش "مغرضانه" و "مخرب" است و باعث "آسیب های جدی" به کسب و کار آنلاین چینی می شود.

مدیر عامل علی بابا گفت:علی بابا مجرم و تبهکار نیست.بلکه مبارزی پیشرو در تقلب است! ما با فروش هر محصول جعلی،  5 مشتری خود را از دست می دهیم.اما با این وجود اذعان کرد این غریزه انسان هاست که به دنبال محصول ارزان هستند و در آینده ای نزدیک محصولات تقلبی گسترش می یابند.

منبع خبر: engadget

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

tania.behboodi

دوشنبه, 31 خرداد 1395

عالیییی بوددد

پاسخ

ثبت نظر