هواوی 2.6 میلیون دستگاه P9 و P9 پلاس فروخته است

هواوی 2.6 میلیون دستگاه P9 و P9 پلاس فروخته است

در ماه آوریل، هواوی در بین سر و صدای زیاد دو پرچم‌دار جدید خود P9 و P9 Plus را به بازار معرفی کرد. این گوشی بلافاصله توجه عموم مردم را به خود جلب کرد چراکه اولین گوشی هوشمندی به شمار می‌رفت که دوربین آن توسط کمپانی افسانه‌ای Leica مورد تأیید واقع شده بود.

با توجه به بازاریابی و تبلیغات گسترده هواوی در طی چند ماه گذشته عملکرد موفق این گوشی در بازار چندان دور از ذهن نبود. نقدهای مربوط به P9 نیز تاکنون کم و بیش مثبت بودند و به این دلیل تعجب آور نیست که هواوی توانسته در این مدت بیش از 2.6 میلیون دستگاه P9 و P9 پلاس را در سطح جهان به فروش برساند. در حقیقت هدف‌گذاری هواوی در تعداد فروش پرچمدار خود تنها پس از گذشت چند ماه به واقعیت تبدیل شده است.

این کمپانی نه تنها در بازار چین موفق بوده بلکه به صورت جهانی نیز فروش موفقی داشته است. هواوی اعلام کرده میزان فروش P9 تاکنون 130% بیشتر از فروش P8 در سال گذشته بوده و در مقایسه با فروش P8 مدل جدید فروش موفقی در فرانسه، لهستان و انگلستان داشته و به ترتیب با افزایش فروش 1000 درصد، 400 درصد و 300 درصدی در این سه کشور همراه بوده است.

این میزان فروش، خبر خوبی برای کمپانی هواوی که در حال حاضر سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان است، به شما می‌رود. اگرچه هنوز فاصله زیادی بین میزان فروش این کمپانی با غول‌هایی نظیر اپل و سامسونگ دیده می‌شود. اما به نظر می‌رسد این کمپانی آهسته آهسته خود را نزدیک آنها می‌کند و با توجه به اینکه سرعت رشد اپل و سامسونگ اخیراً کاهش پیدا کرده ممکن است هواوی در اهداف خود به دنبال رسیدن به قله سازندگان گوشی‌های هوشمند در طی 5 سال آینده باشد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر