گلکسی نوت 7 ( SM-N930F ) در وب سایت سامسونگ ؛ یک گلکسی نوت 7 ساده !

گلکسی نوت 7 ( SM-N930F ) در وب سایت سامسونگ ؛ یک گلکسی نوت 7 ساده !

اخیرا سامسونگ شماره سریال یک گوشی هوشمند را در وب سایت خود قرار داده است . این شماره سریال SM-N935G می باشد و تایید می کند که گلکسی نوت 7 یک مدل ادج هم دارد .

شباهت این شماره سریال به شماره سریال گلکسی S7 ادج از این امر حکایت می کند که مدل ادج گلکسی نوت 7 نیز در راه است ، البته چند وقت پیش گزارش شده بود که سازنده کره ای گلکسی نوت 7 را برای همه کاربران جهان تنها در یک مدل عرضه می کند .

در کل می توان گفت که تا به حال همه شواهد از این امر حکایت می کردند که سامسونگ می خواهد گلکسی نوت 7 را در یک مدل ادج وارد بازار کند در حالی که از خبرهای جدید این گونه برداشت شده که گلکسی نوت 7 در یک مدل ساده بدون طراحی لبه دار ساخته می شود .

سازنده کره ای تنها شماره سریال SM-N930F را روی سایت خود گذاشته و مطلبی را در مورد گوشی خود منتشر نکرده است . با توجه به این که این گوشی ساز بزرگ مدل گلکسی نوت 4 را با شماره سریال SM-N910 و مدل گلکسی نوت 5 را با شماره سریال SM-N920 وارد بازار کرد ، می توان با اطمینان گفت که شماره سریال SM-N930 متعلق به یک گلکسی نوت جدید می باشد ؛ البته تا به حال دیده نشده بود که سامسونگ تغییری را در اندکس اعداد گوشی های خود ایجاد کند اما با وجود این در مورد گلکسی نوت جدید این امر نیز اتفاق افتاده است زیرا همه فکر می کردند که نوت جدید با شماره اندکس 6 به میدان فرستاده می شود در حالی که گزارش های جدید از اندکس 7 برای مدل جدید خبر می دهند .

نکته جالبی که در مورد گلکسی نوت جدید باید به آن اشاره کرد این است که شماره سریال ثبت شده در وب سایت سازنده کره ای حرف " G " را در انتهای خود ندارد . با توجه به این امر می توان گفت که گلکسی نوت جدید یک مدل ساده است و نه یک مدل ادج ؛ البته تا زمانی که این گوشی هوشمند وارد بازار نشود نمی توان با اطمینان زیادی نسبت به دلیل اعمال این تغییرات جزیی اظهار نظر کرد . 

سامسونگ خط تولید خود را یکپارچه کرده است تا یک ترتیب تولیدی منظم را در اختیار کاربران بگذارد . برای ایجاد شفافیت بیشتر در خط تولید گوشی های سری نوت حتی ممکن است که این سازنده عبارت " ادج " را از روی گلکسی نوت جدید بردارد تا همه کاربران تنها منتظر یک مدل از گوشی  گلکسی نوت 7 باشند . 

خبرهای زیادی از کره به گوش می رسد با این تفسیر که سامسونگ یک طراحی دو لبه را برای گلکسی نوت جدید در نظر گرفته است و این که کاربران انتظار نداشته باشند که یک گلکسی نوت 7 ساده را از بازار خریداری کنند . از این رو در حال حاضر توصیه می شود که با چشم تردید به عرضه یک گلکسی نوت ساده جدید نگاه کنید ؛ در هر حال باید صبر کرد و دید که سامسونگ در روز دوم ماه اوت ( 12 مرداد ) از چه محصولی رونمایی می کند . 

منبع خبر: sammobile

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر