با SNAPSHORTS# طراح مایو شنای خود باشید

با SNAPSHORTS# طراح مایو شنای خود باشید

اگر شما از به اشتراک گذاری تصاویر خود در دنیای مجازی لذت می‌برید، ابتکاری جدید را به شما معرفی می‌کنیم. طراح مایو شنا - Orlebar Brown- به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تصویر اینستاگرامی مایو دلخواه خود را در اپلیکیشن SNAPSHORTS# آپلود کنند.

با پرداخت 600 دلار این شرکت تصویر را روی یک جفت مایو چاپ می‌کند و طی سه هفته آن را برای کاربر ارسال می‌کند. در توضیحات این اپلیکیشن نوشته شده که:"عکس و طراحی خلاقانه جزء اصلی کار ما است.از زمانی که نسخه عکسی مایو شنا را در پنجمین سالگرد تأسیسمان شروع کردیم، مشتریان از ما می‌پرسیدند: آیا این شانس را دارند که خودشان مایو را طراحی کنند."

 

این شرکت کاربران را مشتاق می کند تا تصاویری کلاسیک، عکس یک ساحل، طراحی مسخره و یا هر چشم اندازی که الهام بخش باشد را آپلود کنند.پس از آپلود، کاربران می توانند چرخش، مقیاس و یا تغییر اندازه تصویر خود را انتخاب کنند، و در نهایت طرح های خود را به این شرکت ارسال کنند.

 

این برند به خاطر عکاسان مشهورش از جمله اریکسون، دیوید هال، و اوان استرینگر به عنوان یک طراحی لوکس شناخته شده است،با این حال اولین بار است که به مصرف کنندگان اجازه طراحی مایو را می‌دهد.در نسخه های قبلی این اپلیکیشن، کاربران مجبور بودند برای طراحی مایو خود، امتیاز این فرصت را برنده شوند.

 

اما در حال حاضر برای دستگاه های iOS و اندروید، گزینه design-your-own  قابل استفاده است و به زودی در فروشگاه Orlebar Brown به‌صورت آنلاین گذاشته می‌شود.ناگفته نماند که این اپلیکیشن از طریق itunes و google play قابل دانلود است.

منبع خبر: digitaltrends

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

اسماعیل حسین پور

یک‌شنبه, 30 خرداد 1395

با سلام.میخواستم بدونم این سایت هم با سایت شما یکیه؟؟
http://ezkhabar.ir/1395/03/29/%D8%A8%D8%A7-snapshorts-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%88-%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF/

پاسخ

ثبت نظر