دماسنج هوشمند برای مقابله با تب کودکان

دماسنج هوشمند برای مقابله با تب کودکان

سال گذشته دماسنج هوشمند kinsa ارائه شد. این دستگاه 30 دلاری، صفحه نمایش نداشت و قبل از این که زیر زبان کودک گذاشته شود، باید درون جک هدفون گوشی قرار می‌گرفت. به تازگی شرکت kinsa دماسنج گوش دقیق‌تری را معرفی کرده ‌است.

 دماسنج Kinsa نمایشگر دارد و از بلوتوث برای pair شدن با یک برنامه iOS یا اندروید استفاده می‌کند و به شما کمک می‌کند که سلامت خانواده‌تان را پیگیری کنید.  کار دماسنج گوش Kinsa شبیه به دستگاه‌های مشابه دیگر است.

آن را در گوش بیمار قرار می‌دهیم، دکمه را می‌زنیم، و بلافاصله یک نوشته دریافت می‌کنیم. اگر شما برنامه را باز کنید،  صدایی دمای بدن‌تان را اعلام می کند، همچنین این دما بر روی دماسنج نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید آن را در یکی از پروفایل های‌تان ذخیره کنید.

این برنامه بلافاصله علائم حیاتی شما را اعلام می‌کند، مثلأ سردرد، لرز، گلودرد، و یا خوب بودن. باطری پلاستیکی Kinsa ، سه اونس وزن دارد و اندازه‌اش 5.9*1.8 اینچ است. سر این دماسنج کوچک است و می توانید با دستمال مرطوب الکلی آن را تمیز کنید.

 

پس از دانلود نرم افزار دماسنج، بدون لاگین کردن و استفاده از ایمیل می‌توان دماسنج را با گوشی pair کرد. این نرم افزار مفید با استفاده از سن و علائم حیاتی شما، مشاوره‌هایی را از منابعی مانند WebMD، کلینیک کلیولند، و کلینیک مایو در اختیار شما قرار می‌دهد.

اطلاعات‌تان راجع به درجه حرارت و علائم حیاتی‌تان، بر اساس موقعیتتان، در cloud جمع‌آوری و آپلود می‌شود. این کار به‌طور نامحسوس انجام می‌شود و به پیگیری بیماری‌ها کمک می‌کند.

در حالی که دماسنج گوش غیر‌‌متصل براون 35 دلار است، نسخه Kinsa تقریبأ 50 دلار است. این دستگاه به آمار سلامت جامعه و توقف گسترش بیماری کمک می‌کند و این هزینه برای خرید آن می‌ارزد.

 

منبع خبر: digitaltrends

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

tania.behboodi

دوشنبه, 31 خرداد 1395

خیلی جالب بود واقعا خبرهاتون عالی هستند

پاسخ

ثبت نظر