هانر 5C ؛ قدرت عالی با قیمت ارزان !

هانر 5C ؛ قدرت عالی با قیمت ارزان !

بدنه ای فلزی و قابلیت های فراوان برای یک گوشی اقتصادی !

هانر 5C جدید ترین گوشی اقتصادی هواوی می باشد که در طراحی آن کارایی عالی و قیمت ارزان به عنوان معیار ساخت در نظر گرفته شده است . 

این گوشی هوشمند جانشین مدل 4C می باشد که در سال 2015 وارد بازار شد . از مشخصات این محصول جدید می توان به نمایشگر 5.2 اینچی فول HD ، رم 2 گیگابایتی ، حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه Micro SD ، پردازشگر هشت هسته ای 650 Kirin هواوی ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد . 

کارایی فوق العاده با قیمت ارزان

کاور پشتی فلزی ، سیستم عامل اندروید مارشمالو و نرم افزار کمکی Emotion از جمله ویژگی های برتر هانر 5C می باشند که به گفته سازنده چینی به مدت 1.3 روز می تواند روشن بماند . با توجه به چنین مشخصاتی می توان گفت که مبارز جدید هواوی یک رقیب سرسخت برای گوشی موتو G4 محسوب می شود . 

هواوی اعلام کرده است که هانر 5C را با قیمت 214.92 دلار از اواخر هفته وارد بازارهای جهانی می کند ؛ البته کاربران می توانند از هم اکنون این گوشی هوشمند را به صورت آنلاین سفارش دهند .

محصول مشابه

موتورولا موتو G

یک گوشی بسیار خوب در ازای بهایی اندک ! موتو G از نظر عملکرد دوربین چندان قابل ستایش نیست اما به جرات می توان گفت که در دنیای گوشی های اقتصادی رقیبی برای آن وجود دارد .

نکات مثبت :

-    ارزش بالا
-    نمایشگر خوب
-    میانجی کارآمد

نکات منفی : 

-    دوربین ضعیف
-    حافظه داخلی کم
-    تحمیل هزینه های اضافی برای پشتیبانی کارت حافظه microSD و قابلیت اتصال 4G

منبع خبر: techradar

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر