ذخیره فایل ها به صورت مستقیم در فضای ابری

ذخیره فایل ها به صورت مستقیم در فضای ابری

دیگر لازم نیست همه چیز را در کامپیوتر یا گوشی خود ذخیره کنید. با ذخیره مستقیم فایل ها از وب به سرویس های کلود نه تنها در فضای خالی دستگاه شما صرفه جویی می شود، بلکه جایشان نیز امن تر است.

سرویس هایی مانند دراپ باکس زندگی آنلاین شما را بسیار ساده می کنند. می توانید به صورت خودکار از پست های بلاگ خود در دراپ باکس بکاپ بگیرید یا فایل ها را توسط ایمیل ذخیره کنید. با یک سرویس رایگان همچنین می توانید فایل ها را به صورت مستقیم از وب در دراپ باکس، گوگل درایو و غیره ذخیره کنید. 
البته یک هشدار در مورد این سرویس وجود دارد: فقط در صورتی که لینک مستقیم به یک فایل را داشته باشید کار می کند. برای مثال، اگر یک URL دارید که به افزونه های فایلی مثل JPG, PDF یا MP3 دارید، می توانید فایل را به صورت مستقیم از وب در بسیاری از سرویس های کلود ذخیره کنید. 
تنها کاری که باید بکنید این است که به ctrlq.org/save بروید. در این قسمت باید از طریق حساب کاربری گوگل خود وارد شوید. وقتی که این کار را انجام دادید، می توانید فایل ها را آپلود کنید. 


وقتی که اولین فایل خود را آپلود کردید، این سرویس از شما می خواهد که اجازه دسترسی به فضای ذخیره سازی کلود خود را به آن بدهید. این سرویس با دراپ باکس، گوگل درایو، مایکروسافت وان درایو، باکس، اورنوت و FTP سرور کار می کند. 
همچنین می توانید از طریق مرورگر وب روی گوشی خود به این سرویس دسترسی داشته باشید، که ذخیره سازی فایل های وب را برای شما بسیار آسان می کند. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر