تصاویر جدید ؛ لنوو Vibe C2 احتمالا موتو E جدید است !

تصاویر جدید ؛ لنوو Vibe C2 احتمالا موتو E جدید است !

در کل می توان گفت خریدن موتورولا توسط لنوو چندان جهش بزرگی نبود زیرا به نظر می رسد که این معامله برای سازنده چینی سود زیادی نداشته است ؛ علی رغم این تفاسیر آنچه که بیش از همه سوال بر انگیز شده آینده برند موتو می باشد !

دستگاه جدیدی که اخیرا لنوو از آن رونمایی کرده می تواند نشانه ای از روندی عملیاتی باشد که به تازگی در لنوو شکل گرفته است ؛ یک گرایش در زمینه ایجاد تغییراتی در خط تولید که چند وقت پیش پیش بینی شده بود . 

محصولی که اخیرا از آن رونمایی شده ، طبق اطلاعات موجود ، لنوو وایب C2 نام دارد ؛ محصولی در رنج گوشی های ساده که به گفته لنوو از یک نمایشگر 5 اینچی 720 پیکسلی ، پردازشگر مدیاتک MT6735P ، رم 1 گیگابایتی ، حافظه داخلی 8 یا 16 گیگابایتی ، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی ، باتری 2,750mAh و قابلیت های اتصالی LTE ، وای فای و بلوتوث بهره می برد .

لنوو شماره سریال XT1021 را بر روی این گوشی هوشمند درج کرده است که شباهت زیادی به شماره سریال های XT1527 ، XT1511 ، XT1505 و XT1524 سری گوشی های موتو E دارد . می توان گفت که این شباهت تنها یک تصادف است اما توضیح منطقی تر این است که محصول جدید همان موتو E بعدی می باشد و وایب C2 در واقع نامی می باشد که لنوو می خواهد این محصول را با آن در آسیا عرضه کند زیرا محصول قبلی این سازنده با نام وایب C در این قاره وارد بازار شد . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر