Snow یک نرم افزار پیام رسان خنده دار رایگان برای فرستادن پیام ها خنده دار !

Snow یک نرم افزار پیام رسان خنده دار رایگان برای فرستادن پیام ها خنده دار !

پیام رسانی به واسطه گوشی های همراه به یک صنعت بزرگ تبدیل شده ؛ آنقدر بزرگ که شرکت های مختلفی را قانع ساخته است که برای انجام یک پروسه پیام رسانی و البته به روش های متفاوت ، نرم افزارهای مختلفی را وارد بازار کنند . در هر حال به نظر می رسد که این صنعت همچنان می خواهد رشد کند زیرا باز هم نرم افزار های پیام رسان جدیدی از طرف شرکت های نرم افزاری وارد بازار شده اند ، یکی از این نرم افزارهای جالب اسنو نام دارد .

کاربران اسنو را دوست دارند زیرا می توانند با استفاده از این نرم افزار کلیپ های ویدئویی خودشان را که با افکت های خنده دار تزیین کرده اند برای یکدیگر بفرستند . اسنو می تواند در حداقل زمان ممکن یک کلیپ ویدئویی را پردازش ، آماده و ارسال کند . این نرم افزار پیام رسان به یک میانجی مناسب نیز مجهز است که چشم کاربر را در هنگام کار کردن با آن آزار نمی دهد .

اسنو علاوه بر کلیپ های ویدئیی همچنین می تواند تصاویر عادی ، تصاویر متحرک ( GIF ) و پیام های متنی را در مکالمه ها برای کاربران ارسال کند . این نرم افزار علاوه بر این یک مجموعه تقریبا رایگان از استیکرها ، افکت ها و فیلترهای خنده دار را نیز در اختیار کاربر می گذارد .

یکی دیگر از قابلیت های خوب اسنو ویژگی لایو ( LIVE ) می باشد که لیست کلیپ های ویدئویی استفاده شده توسط کاربران را به ترتیب تاریخی ارائه می کند . آیتم های این لیست بعد از 24 ساعت پاک می شوند از این رو نیازی نیست که نگران کلیپ های خنده دار خود باشید . سازندگان اسنو به دلایل اخلاقی فقط یک بار به کاربران اجازه داده اند تا برای تصاویر یا کلیپ های ویدئویی رد و بدل شده ، پاسخ ارسال کنند . این فایل ها نیز در لیست لایو قرار گرفته و بعد از یک بازه زمانی 24 ساعته پاک می شوند . اسنو در صورتی که از تصاویر خنده دار رد و بدل شده اسکرین شات گرفته شود نیز کاربران را مطلع می سازد .  

کاربران می توانند این نرم افزار را به طور رایگان برای پلت فرم های اندروید و iOS دانلود کنند . 

 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر