گوشی متفاوتی از رقیب سابق سامسونگ و ال جی در کُره با ولوم چرخان

گوشی متفاوتی از رقیب سابق سامسونگ و ال جی در کُره با ولوم چرخان

گوشی متفاوت Sky IM-100 با ولوم چرخان و اسپیکر بزرگ در قسمت عقب همراه با شارژر بی‌سیم و اسپیکر بلوتوثی به قیمت 390 دلار راهی بازار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین،کمپانی پن تک/ Pantech که روزگاری رقیب ال جی و سامسونگ بود، پس از فراز و نشیب‌های تجاری سال‌های اخیر، با مدیریت جدید و تغییر استراتژی اولین گوشی هوشمند جدید خود با برند اسکای/Sky را تحت نام IM-100 با طراحی متفاوت ساخته‌وپرداخته است.

این گوشی باضخامت 7.8 میلی‌متر و با تمرکز صوتی به‌صورت 5.15 اینچی از نوع ال سی دی و رزولوشن 1080 در 1920 فول اچ دی ساخته‌شده و پردازنده اسنپ دراگون 430 را در خود جای‌داده است.

 

 

2 گیگ رم/حافظه موقت، 32 گیگ حافظه داخلی، باتری 3000 میلی‌آمپری و 130 گرم وزن از دیگر مشخصات فنی این گوشی کره‌ای است.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، دکمه چرخان ولوم و همچنین اسپیکر بزرگ در کنار و پشت‌گوشی طراحی‌شده تا ضمن زیبایی دلنواز، عاشقان موسیقی را به خود جذب کند.

همچنین جعبه جداگانه‌ای را در کنار گوشی مشاهده می‌کنید که اسپیکر بلوتوثی و شارژر بی‌سیم را با خود یدک می‌کشد و این گوشی را متفاوت می‌کند.

گفتنی است تلفظ 100 در کره‌ای به معنای بازگشت است و دلیل انتخاب نام 100 نشان‌دهنده بازگشت این سازنده محبوب در کره تلقی می‌شود.

سفارش تولید 300 هزار گوشی IM-100 داده‌شده و کاربران اندرویدی می‌توانند 390 دلار برای آن پرداخت کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر