چندین قابلیت جدید به واتس اپ اضافه می‌شود

چندین قابلیت جدید به واتس اپ اضافه می‌شود

واتس اپ که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسان به شمار می‌رود در به‌روزرسانی جدید خود با اپل موزیک همگام خواهد شد. توسعه دهندگان واتس اپ به طور مداوم امکانات جزئی اما ضروری به این برنامه پیام رسان اضافه می‌کنند و از زمانی که واتس اپ کانال نسخه بتای خود را در گوگل پلی ایجاد کرده سرعت اضافه شدن امکانات جدید به این برنامه با افزایش رو‌به‌رو بوده است.

پشتیبانی از اپل موزیک قابلیت جدیدی است که در آخرین به‌روزرسانی واتس اپ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا لینک آهنگ‌های موجود در گوگل پلی را با دیگران به اشتراک بگذارند و دریافت کننده لینک پس از آن که برنامه اپل موزیک را باز کند قادر به شنیدن آهنگ مورد نظر خواهد بود. این به‌روزرسانی بلافاصله پس از به‌روزرسانی اخیر که در آن قابلیت نقل قول پیام‌ها به واتس اپ اضافه شد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

پیش از این کاربران برای اشتراک گذاری موسیقی‌های مورد علاقه خود باید فایل موسیقی را از محل ذخیره سازی انتخاب می‌کردند اما حالا اشتراک گذاری از طریق اپل موزیک همه چیز را آسان‌تر خواهد کرد، اگرچه کاربران برای استفاده از این قابلیت باید اکانت اپل موزیک داشته باشند.

ویژگی دیگری که در به‌روزرسانی جدید واتس اپ ارائه خواهد شد، قابلیت منشن کاربران حاضر در گروه‌های مشترک یا لیست تماس است. همچنین قابلیت ایجاد گروه‌های عمومی، پشتیبانی از اموجی های بزرگ و قابلیت اشتراک گذاری فایل‌های فشرده هم در این به‌روزرسانی به امکانات واتس اپ اضافه خواهد شد.

بیشتر این امکانات ابتدا وارد ورژن iOS واتس اپ می‌شوند و سپس به ورژن بتای اندروید اضافه خواهند شد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر