چطور با استفاده از توییتر کتاب‌های پیشنهادی را دریافت کنیم؟

چطور با استفاده از توییتر کتاب‌های پیشنهادی را دریافت کنیم؟

توییتر منبعی عظیم برای اخبار فوری می‌تواند باشد، و هنگامی که با کمی تکنولوژی ترکیب شود حتی به عنوان یک ابزار اتوماسیون عالی می تواند استفاده شود. پس چرا از توییتر برای دریافت کتاب‌های پیشنهادی استفاده نکنیم؟ در اینجا سه راه به شما معرفی خواهند شد تا از طریق آن‌ها بتوانید کتاب بعدی تان را بشناسید.

Goodreads
با اینکه Goodreads خودش یک شبکه اجتماعی و عالی برای پیشنهاد کتاب است، اما اگر شما به حساب توییترتان وارد شوید استفاده از آن را سازنده‌تر و مفیدتر خواهید کرد.با انجام این کار از علایق و پیشنهادهای افرادی که در توییتر دنبال می کنید مطلع می‌شوید و در برخی موارد می‌توانید جزئیاتی از کتاب‌هایی که آن‌ها خوانده‌اند را بررسی کنید.


برای این‌که توییتر یا فیس‌بوک دوستانتان را‌ به طور خودکار در Goodreads دنبال کنید، کافیست به Friends tab بروید، و از ابزار " Find Friends" استفاده کنید.


ParrotRead
ParrotRead   وب سایت دیگری است که می توانید در آن ثبت نام کنید و پیشنهادات هفتگی مردمی که در توییتر دنبال می‌کنید را دریافت کنید. موقعی که منتظر ایمیل هستید، می توانید نگاهی به لیست‌های موجود در وب سایت بیندازید.


این لیست شامل کتاب های پیشنهاد شده توسط  100 نفر از پرنفوذترین افراد دنیا، همکاران و شرکای Y Combinator، و کارآفرینان و سرمایه گذارانی است که در مجموعه تلویزیونی  SharkTank معرفی می شوند.


هشتگ ها و حساب های توییتر 
چند حساب و هشتگ توییتر وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای برای دریافت کتاب‌های پیشنهادی استفاده کنید. برخی از این حساب‌ها و هشتگ‌ها عبارتند از:


•    @BooksRecommendations
•    @BestBookstoRead
•    @TelegraphBooks
•    #amreading
•    #FridayReads
•    #BookRecommendations

منبع خبر: makeuseof

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر