نسل بعدی بازی های سونیک در سال 2017 می آیند !

نسل بعدی بازی های سونیک در سال 2017 می آیند !

سگا اخیرا اعلام کرده است که می خواهد در سال 2017 از نسل جدیدی از مجموعه بازی های سونیک رونمایی کند .

تاکشی ایزوکا ، یکی از مدیران تیم سونیک ، در رویدادی که در ارتباط با این بازی در شهر توکیو برگزار شد ، اطلاعاتی را منتشر کرد ؛ علاوه بر این انتظار می رود که در 22 ماه ژوئیه ( 2 مرداد ) نیز جزییاتی در رابطه با این بازی مشهور در رویدادی که قرار است در ایالت سان دیگو به مناسبت 25 سالگی سونیک برگزار شود ، منتشر  گردد . 

ایزوکا در رابطه با سونیک جدید مطلب زیر را اعلام کرده است : 

" ما در تیم سونیک در تلاش هستیم که یک بازی کاملا جدید را وارد بازار کنیم . مهم ترین موضوع در رابطه با بازی سونیک باقی ماندن به مدت 25 سال نیست بلکه تعداد بازی هایی می باشد که تحت عنوان سونیک وارد بازار شده است . هدف ما در پروسه ساخت سونیک جدید اظافه کرن یک برگ دیگر به دفتر سری بازی های سونیک و از میان برداشتن مشکلاتی که در راه توسعه این بازی وجود دارد ، می باشد . 

نسل جدید بازی های سونی Sonic Boom: Fire & Ice نام دارد که در تاریخ 27  سپتامبر ( 7 مهر ) برای پلت فرم نینتندو 3DS وارد بازار می شود . این بازی قرار بود در سال 2015 در اختیار کاربران گذاشته شود . 

منبع خبر: nextpowerup

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر